Πώς θα καταφέρετε να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα φρούτα και τα λαχανικά δεν πρέπει να λείπουν από μια ισορροπημένη διατροφή, αλλά λίγοι φροντίζουμε να τα εντάσσουμε στο καθημερινού μενού. Ακόμα κι αν αγοράζουμε κάθε μέρα φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής, ξεχνάμε να τα προσθέτουμε στα πιάτα μας ή να μαγειρεύουμε συνταγές με αυτά. Αν θέλετε να ακολουθήσετε μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά ακολουθήστε τις παρακάτω 5 συμβουλές:

1.Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα smoothie

Ο πιο εύκολος τρόπος για να καταναλώσετε φρούτα και λαχανικά στο πρωινό σας είναι να φτιάξετε ένα νόστιμο smoothie. Επιλέξτε τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά εποχής, προσθέστε γάλα και βρώμη και αμέσως θα έχετε ένα υγιεινό ρόφημα που θα «ξυπνήσει» και τον μεταβολισμό σας!

2.Προσθέστε σαλάτα στο πρωινό σας

Συνοδεύστε την ομελέτα σας με σαλάτα ή φτιάξτε ένα σάντουιτς με ντομάτα και μαρούλι. Το αβοκάντο, είναι επίσης, μια καλή ιδέα για τα πιάτα σας κάθε πρωί.

3.Ψητά λαχανικά

Ψήστε λαχανικά και διατηρήστε τα στο ψυγείο για κάθε φορά που θέλετε να προσθέσετε ένα έξτρα υλικό στο τοστ σας ή την σαλάτα σας!

4.Φρούτα για σνακ

Τα μανταρίνια, οι μπανάνες, το μήλο και το αχλάδι είναι ιδανικά για σνακ στο γραφείο αλλά και το σπίτι για αυτό φροντίστε να έχετε πάντα αυτά τα φρούτα σε ένα μπολ στην κουζίνα σας.

5.Προτιμήστε πάντα τα λαχανικά για ορεκτικό ή συνοδευτικό

Ένας έξυπνος τρόπος για να καταναλώνετε συχνά τα αγαπημένα σας λαχανικά είναι να φτιάχνετε ορεκτικά η συνοδευτικά για το κυρίως πιάτο με αυτά. Εκτός από τη σαλάτα, μπορείτε να φτιάξετε ντιπ από λαχανικά –όπως η μελιτζανοσαλάτα- πίτες με λαχανικά ή στικ καρότου και αγγουριού.

Πηγή: Unique-ermes.com.cy