Πώς να σταματήσετε τις μεταμεσονύχτιες επισκέψεις στο ψυγείο

Εντάξει, δεν είναι κάτι που πρέπει να σας κάνει να ντρέπεστε. Γνωρίζουμε καλά ότι συντρέχουν πολλοί λόγοι για να τρώει κάποιος αργά το βράδυ. Από τον πιο απλό και καταστροφικό, «μια απλή λιγούρα» μέχρι τον πιο πραγματικό -εξίσου καταστροφικό- «εξαντλητικά ωράρια» που σας κάνουν να γυρίζετε αργά σπίτι, οπότε και να τρώτε αργά.

Όποιος και να είναι ο λόγος, δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε, αλλά για να προτείνουμε. Άλλωστε, επειδή γράφουμε για σωστή διατροφή, δεν σημαίνει πως κι εμείς τρώμε ρίζες και kale chips κάθε μέρα. Παρόλα αυτά, ας το παραδεχτούμε, δεν είναι σωστό να τρώμε το βράδυ, όποιος και να είναι ο λόγος. Όσοι από εσάς, δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς βέβαια, μπορείτε να ακολουθήσετε τις τρεις συμβουλές μας και πιστέψτε μας, θα σωθείτε και κυρίως δεν θα παχύνετε.

psugeio, episkepseis, metamesonuxties

1. Μειώστε τους υδατάνθρακες

Αν τρώτε βραδινό, δύο ή λιγότερες ώρες πριν πέσετε για ύπνο, επιλέξτε καθαρή πρωτεΐνη συνδυασμένη με λαχανικά. Δεν θα αποθηκεύσετε λίπος, αφού η πρωτεΐνη και τα λαχανικά δεν έχουν ζάχαρη, αλλά κυρίως θα πάρετε σωστά συστατικά. Αν δεν θέλετε να φάτε ολοκληρωμένο γεύμα, προτιμήστε ένα αυγό βραστό ή ένα κεσεδάκι cottage cheese.

2. Μην χάνετε γεύματα

Πιο συγκεκριμένα, μην πέφτετε για ύπνο με το που πηγαίνετε σπίτι, χωρίς να φάτε. Το άδειο σας στομάχι δεν θα αντέξει τόσες ώρες χωρίς τροφή και θα σας ξυπνήσει. Ξέρετε πολύ καλά τι συμβαίνει όταν ξυπνάμε με άδειο στομάχι και κατευθυνόμαστε προς την κουζίνα. Θα σας πούμε εμείς. Τρώμε τα πάντα, γιατί δεν σκεφτόμαστε από την πείνα. Τα μικρά συχνά γεύματα θα σας προστατεύσουν και είναι εξίσου σημαντικά για να μην φτάσετε στο σημείο λιμοκτονίας το βράδυ.

Διαβάστε ακόμα:

Check-in: Αυτά είναι τα 5 ξενοδοχεία που επιλέγουν οι stars στο Ηνωμένο Βασίλειο

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram