Πώς μπορούμε να εντάξουμε τη γυμναστική στις διακοπές μας; Ο πρωταθλητής κολύμβησης, Δημήτρης Κουλούρης μας συμβουλεύει

Ο Δημήτρης Κουλούρης με το Garmin Fenix 6Χ.

Ο Δημήτρης είναι πρωταθλητής κολύμβησης με συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο το 2016. Πλέον είναι προπονητής στο αγαπημένο του άθλημα και μπορεί κανείς να αθληθεί υπό τις οδηγίες του στα δύο Training Rooms σε Περιστέρι και Πεύκη, όπου προπονεί ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές στην ενδυνάμωση και την κολύμβηση.

Ποια είναι τα καλοκαιρινά σου σχέδια;

Το καλοκαίρι συνήθως ξεκουράζομαι για 2-3 εβδομάδες στις αρχές Αυγούστου. Η περίοδος αυτή συμπίπτει με τον μειωμένο φόρτο εργασίας στο γυμναστήριο και στις πισίνες. Φέτος, αν και ήδη βρισκόμαστε στον Ιούνιο, δεν υπάρχει σχέδιο. Οι προηγούμενοι μήνες ήταν διαφορετικοί και περιμένουμε να δούμε πώς θα αντιδράσει ο κόσμος, αν θα παραμείνει στην Αθήνα, αν θα συνεχίσει τις προπονήσεις του κ.λπ. Ύστερα θα δείξει πότε θα μπορώ να φύγω λίγο από την πόλη και για πού.

Περιέγραψέ μας τον ολοκαίνουριο χώρο σου Training Room North στην Πεύκη. Σε τι διαφέρει από άλλα γυμναστήρια;

Ο νέος μας χώρος στη Λεωφόρο Ειρήνης, στην Πεύκη, είναι μια εγκατάσταση για την οποία είμαι πολύ περήφανος. Σε μέγεθος ξεφεύγει από τα δεδομένα ενός boutique fitness studio, αλλά οι υπηρεσίες του προσφέρουν ακριβώς αυτό: Μια εξατομικευμένη σφαιρική προσέγγιση προς την άσκηση και την ευεξία και φυσικά τον επαγγελματικό αθλητισμό και πρωταθλητισμό, που είναι η αγάπη μας και η ειδικότητά μας. Όπως το πρώτο μου γυμναστήριο στο Περιστέρι, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί όπως ακριβώς ζητά αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και η δημόσια υγεία. Με σεβασμό και ασφάλεια για τον ασκούμενο, προπονήσεις κατόπιν ραντεβού, σε ολιγομελή τμήματα ή ατομική βάση, σε ευρύχωρο και καθαρό περιβάλλον και με τον καλύτερο εξοπλισμό. Παρέχουμε υπηρεσίες διαφόρων μορφών ενδυνάμωσης, αλλά και spinning, reformer pilates, yoga και φυσικά εξατομικευμένη προπόνηση αθλημάτων. Όλα αυτά υποστηρίζονται από τη δική μας ομάδα διατροφής και φυσικοθεραπείας, αλλά και την πισίνα και τον χώρο που διαθέτουμε για κολύμβηση στις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ.

Θεωρείς ότι η αντίληψη του κόσμου για τον αθλητισμό έχει αλλάξει πλέον, με δεδομένο ότι όλοι στράφηκαν στη γυμναστική το πρόσφατο διάστημα του lockdown;

Πραγματικά, όταν όλα ήταν κλειστά, η μόνη διαφυγή για τους περισσότερους ήταν η άσκηση. Είτε μέσα στο σπίτι είτε έξω, η γυμναστική αλλά και εμείς οι γυμναστές μέσω των social media κράτησαν τον κόσμο υγιή. Χαίρομαι γιατί σε αυτή την περίοδο ακόμα περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποίησαν την αξία της γυμναστικής για την υγεία και την ευεξία τους.

Ποια είναι τα tips σου για να εντάξουμε την προπόνησή μας στις καλοκαιρινές μας διακοπές;

Η προπόνηση χωράει ακόμη και στις καλοκαιρινές διακοπές μας. Εγώ προτείνω στους πελάτες μου να διακόψουν αυτά που έκαναν μέσα στον χρόνο, αλλά να παραμείνουν δραστήριοι με δραστηριότητες που δεν είχαν την πολυτέλεια του μέρους ή του χρόνου για να κάνουν, όπως κολύμβηση στη θάλασσα, τρέξιμο ή περπάτημα σε νέες διαδρομές και νέες εικόνες. Προσωπικά, μου αρέσει όταν βρίσκομαι σε ένα μέρος που δεν έχω ξαναβρεθεί ή δεν επισκέπτομαι συχνά, να κάνω μεγάλα και αργά τρεξίματα απολαμβάνοντας τον τόπο, αλλά και να εντάσσω 2 ή 3 βουτιές για 15 λεπτά κολύμβησης ανάμεσα στη χαλάρωση στην ξαπλώστρα. Πάντα φορώντας το Garmin ρολόι μου, που το κάνει ακόμη πιο ενδιαφέρον, αφού μπορώ να ξέρω την απόσταση, τον χρόνο, τον ρυθμό και τις θερμίδες μου τόσο στο τρέξιμο όσο και στην κολύμβηση στη θάλασσα.