Οι θερμίδες της Καθαράς Δευτέρας: Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να βάλεις στο πιάτο σου αν κάνεις δίαιτα

Η Καθαρά Δευτέρα είναι και η αρχή της Σαρακοστής, το οποίο σημαίνει ότι είναι η πρώτη μέρα που μπορούμε να αποαλύσουμε τους νηστίσιμους μεζέδες. Όσοι νηστεύουν αποφεύγουν τροφές ζωική προέλευσης, το κρέας, το αυγό, το γάλα, το βούτυρο κ.α.

Στο τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας την τιμητική τους έχουν οι λαγάνες, τα θαλασσινά, τα όσπρια, οι ελιές, ο χαλβάς και η ταραμοσαλάτα. Ποια πρέπει να αποφεύγετε αν κάνετε δίαιτα και πώς πρέπει να τα συνδυάσετε για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας;

Ταραμοσαλάτα

Η ταραμοσαλάτα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α και D. Περιέχει όμως και μεγάλη ποσότητα αλατιού και λιπαρών, αλλά και 407 θερμίδες στα 100 γραμμάρια, για αυτό μην ξεπεράσετε τις 2 κουταλιές της σούπας στο πιάτο σας.

Ελιές

Οι ελιές είναι το ιδανικό σνακ κατά τη διάρκεια της νηστείας. Είναι πλούσιες σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά ενώ μια μερίδα (5-6 ελιές) περιέχει μόλις 45 θερμίδες.

Διαβάστε περισσότερα στο UniqueByErmes