Μιρκέτα Βιδάλη: Η πρώτη No Thinker φωτογραφίζεται στο InStyle και μας αποκαλύπτει το δικό της Success Story

Η No Thinkin εμφανίστηκε πριν από τέσσερα χρόνια στον εγχώριο κόσμο του denimwear και έκτοτε χτίζει τη δική της αστική ιστορία. Ποια είναι όμως η γυναίκα πίσω από το label; Η Μιρκέτα Βιδάλη παρουσιάζεται και καταρρίπτει κάθε αστικό μύθο.

ΚΡΙΣΤΕΛ ΛΙΑΚΟΥ: Η νεαρή κοπέλα που κάποτε μεταποιούσε σορτσάκια για δική της προσωπική χρήση είναι σήμερα μια επαγγελματίας με το δικό της fashion brand. Μοιράσου μαζί μας μερικά tips για όλους εκείνους που θέλουν να ξεκινήσουν μια start-up στην Ελλάδα του σήμερα.

ΜΙΡΚΕΤΑ ΒΙΔΑΛΗ: Η εποχή που ξεκίνησα σαν χόμπι να μεταποιώ τα παλιά τζιν της μητέρας μου και τα δικά μου με βρήκε να δουλεύω σε ένα καφέ στη θέση της υποδοχής. Αυτό μου έδινε μια ελευθερία στο ντύσιμο και παράλληλα την ευκαιρία να παρουσιάζω σε αρκετό κόσμο τις μεταποιήσεις μου. Η επιτυχία δεν έρχεται ακαριαία, θέλει υπομονή και επιμονή. Παρατηρώ πως σήμερα η νεολαία έχει στραφεί σε μια «ευκολότερη», πιο γρήγορη οπτική όσον αφορά την εργασία. Η συμβουλή μου προς τους νέους, πέρα από την εκπαίδευση και τη μόρφωση, είναι να δουλέψουν ώστε να αποκτήσουν την εμπειρία, που μετέπειτα θα τη διοχετεύουν στη δική τους ιδέα. Μόνο με αυτό τον τρόπο μπορεί να εξελιχθεί μια σκέψη σε πράξη και ύστερα θα έρθει και η επιτυχία. Η δουλειά ανταμείβεται, αρκεί να παραμένει κανείς προσηλωμένος στον στόχο του.

Κ.Λ.: Έχεις τελειώσει μάρκετινγκ και όχι σχέδιο. Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα και τι ήταν αυτό που σε έκανε να ξεκινήσεις ένα fashion brand;

Μ.Β.: Οι σπουδές μου στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση με βοήθησαν πολύ στο ξεκίνημα της No Thinkin, η οποία στηριζόταν από την αρχή στην πώληση μέσω διαδικτύου. Έτσι, εφάρμοσα πιστά τις γνώσεις που είχα τότε. Τα δεδομένα φυσικά χρόνο με τον χρόνο αλλάζουν τόσο γρήγορα, όσο και οι ρυθμοί ανάπτυξης της τεχνολογίας. Η μόδα είναι ένας χώρος που με μάγευε από πολύ μικρή, νομίζω τις περισσότερες γυναίκες, και ήταν στόχος ζωής για εμένα να δουλέψω μέσα σε μια εταιρεία μόδας. Καθώς οι σπουδές μου ήταν γύρω από τον τομέα του μάρκετινγκ, το αρχικό μου πλάνο ήταν ένα μεταπτυχιακό στο fashion marketing, ώστε να εμπλουτίσω και να εξειδικεύσω περισσότερο τις γνώσεις μου πάνω σε αυτό και τη μόδα. ώστόσο, στην πορεία ένα πιο δημιουργικό κομμάτι του εαυτού μου με οδήγησε στις πρώτες μου μεταποιήσεις και στη συνέχεια στη δημιουργία του δικού μου brand.

Κ.Λ.: Για ποια γυναίκα σχεδιάζεις;

Μ.Β: Σχεδιάζω για όλες τις γυναίκες του σήμερα, ενώ το νεανικό κοινό με εμπνέει συνεχώς! Σε κάθε συλλογή μας έχω στο μυαλό μου τη σύγχρονη γυναίκα με τους πολλαπλούς ρόλους που τη χαρακτηρίζουν – την εργαζόμενη γυναίκα, τη μητέρα, τη φοιτήτρια. Στόχος μου είναι η γυναίκα που φοράει κάτι δικό μου να νιώθει άνετα, όποιο ρόλο (ή ρόλους) κι αν έχει επιλέξει τη δεδομένη στιγμή.

Κ.Λ.: Θα τολμούσες να ακολουθήσεις τα χνάρια της Ksenia Schnaider, η οποία είναι γνωστή για τις πιο εξωφρενικές τζιν δημιουργίες;

Μ.Β: Μου αρέσει το brand που έχει χτίσει με τον σύντροφό της, κυρίως επειδή είμαι φαν της διαφορετικότητας και του πρωτότυπου. Θεωρώ όμως πως η Νo Τhinkin έχει τη δική της ταυτότητα και έτσι μαζί με την ομάδα μου δουλεύουμε στο να συνεχίσει να έχει το δικό της διαφορετικό και πρωτότυπο!

Κ.Λ.: Έχεις κοντά 100 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram και διατηρείς και κανάλι στο YouTube με 47,8 χιλιάδες συνδρομητές. Η δημιουργία του brand προηγήθηκε ή ένιωσες την ανάγκη να τα κάνεις ταυτόχρονα για κάποιο λόγο;

Μ.Β: Η δημιουργία του brand ήρθε πρώτα στη ζωή μου, πριν από τα social media. Η εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκείνη τη χρονική περίοδο ήταν στα μάτια μου μια ευκαιρία, ένα ακόμα μέσο να προβάλω τη δουλειά μου. Σήμερα συνεχίζουν να αποτελούν εργαλείο για την εταιρεία μου, αλλά και ατομικά, καθώς προκύπτουν συνεργασίες που επιλέγω θεωρώντας πως έχουν θετική επιρροή προς τα άτομα που με υποστηρίζουν και με ακολουθούν.

Κ.Λ: Τον Μάιο έκανες το LOVE.THINK.DO workshop, με στόχο την ενθάρρυνση και την έμπνευση των #nothinker(s) που θέλουν να κάνουν μια δική τους νέα επιχείρηση. Πώς προέκυψε αυτό;

Μ.Β: Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για τη συγκεκριμένη εκδήλωση καθώς είχε τεράστια ανταπόκριση και στόχος μου είναι να καθιερωθεί ως θεσμός. Λαμβάνοντας υπόψη τα ερωτήματα που δεχόμουν καθημερινά σχετικά με τη δημιουργία μιας επιχείρησης στην Ελλάδα, τις δυσκολίες, τις ανάγκες και τα βήματα που έχω ακολουθήσει ως ιδιοκτήτρια της εταιρείας, το LO V E.THI N K.D O προέκυψε με στόχο να απαντήσει σε κάποια από αυτά.

Κ.Λ.: Όλη η παραγωγή Nο Thinkin γίνεται στην Ελλάδα. Ωστόσο ποια είναι η άποψή σου για τη «γρήγορη μόδα»; Έχει αρχίσει ο κόσμος να μποϊκοτάρει αυτή τη βιομηχανία και να στρέφεται στην «ηθική μόδα»;

Μ.Β: Η «γρήγορη μόδα» είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, όμως θεωρώ ότι στην Ελλάδα ο καταναλωτής δεν έχει κατανοήσει τον όρο του «fast fashion» και τις επιπτώσεις του στο περιβάλλον και στον άνθρωπο. Αυτό το αποδεικνύουν και οι οικονομικές αναλύσεις των κολοσσών αυτής της γρήγορης βιομηχανίας. Η δική μας φιλοσοφία δεν ακολουθεί αυτό το φαινόμενο. Παρακολουθούμε τις τάσεις της μόδας και τις προσαρμόζουμε στον χαρακτήρα του brand μας. Σεβόμενοι πάντα τον άνθρωπο και ακολουθώντας πρακτικές πιο φιλικές προς το περιβάλλον, δημιουργούμε ρούχα με μεγάλη διάρκεια ζωής.

Κ.Λ.: Πέρσι για τη συλλογή σου Φθινόπωρο/Χειμώνα το θέμα ήταν 90s Nostalgia. Φέτος τι να περιμένουμε από το αγαπημένο μας denim brand; Μ.Β: Το μάρκετινγκ πλάνο της εταιρείας για φέτος δίνει έμφαση στην προβολή των προϊόντων μέσω της ελληνικής ομορφιάς. Χωρίς να μπορώ να πω πολλά για τα επερχόμενα project μας, τα οποία επικεντρώνονται στο digital περιβάλλον, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι θα δείτε από εμάς πολύ ενδιαφέρον υλικό μέσω συνεργασιών από τον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης.

Φωτογραφίες: Νίκος Μαλιάκος

Βοηθός Φωτογράφου: Εμμανουέλα Αντωνιάδου.

Styling: Γεωργία Παντελέ, Πέννυ Ιωαννίδου

Βοηθός Styling: Goldie Χατζηθεοδώρου

Μακιγιάζ-Μαλλιά: Κωνσταντίνα Μιχοπάνου

Ευχαριστούμε το εστιατόριο Αthénée Athens για τη φιλοξενία (Βουκουρεστίου 9, τηλ. 210-3251430)

Instafeed