Μια “διαφορετική” οικογένεια φέρνει πιο γρήγορα τα Χριστούγεννα στη νέα διαφήμιση της Disney

The stepdad/Disney

Ποιος μπορεί να μεταφέρει καλύτερα το πνεύμα των Χριστουγέννων από την Disney; Η καινούργια διαφήμιση του studio πλέκει με όμορφο τρόπο την μαγεία των γιορτών με την πραγματικότητα. Το φετινό τρίλεπτο σποτάκι με τίτλο «The Stepdad» αποτελεί ένα μέρος της εορταστικής καμπάνιας «From Our Family to Yours» για την υποστήριξη της φιλανθρωπικής οργάνωσης «Make a wish» που πραγματοποιεί ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες.

Είναι η συνέχεια της «Lola», της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης του 2020. Ξεκινά δείχνοντας τον αρχιτέκτονα Mike να φεύγει από το διαμέρισμα του λίγο πριν τα Χριστούγεννα, μαζί με τον σκύλο του και να μετακομίζει στο σπίτι της συντρόφου του, Nicole με τα παιδιά της. Ο ίδιος προσπαθεί να γίνει αγαπητός στην νέα του οικογένεια ως «πατριός», στα πρώτα τους Χριστούγεννα με την βοήθεια του Mickey Mouse, της Mini, του Olaf, του Buzz Lightyear και του Spiderman.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Disney UK (@disneyuk)

Σχεδιασμένη για να μεταδίδει το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων, η συναισθηματική ιστορία αξιοποιεί τη δύναμη του animation και της αφήγησης για να δείξει πώς οι υπάρχουσες εορταστικές οικογενειακές παραδόσεις μπορούν να εμπλουτιστούν με νέες εμπειρίες.

Η Disney πάντα ξέρει τον τρόπο!