Μελίνα Πίσπα: Δείτε το υπέροχο, μοντέρνο σπίτι της σχεδιάστριας των Sun of a Beach

Η σχεδιάστρια Μελίνα Πίσπα, που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τις πετσέτες θαλάσσης και τα αέρινα νυφικά, δεν θα μπορούσε παρά να μένει σ’ ένα σπίτι που έχει στοιχεία από το ελληνικό καλοκαίρι: άπλετο φως και καλή ενέργεια. Kέντρο Κολωνακίου. Σε σημείο που, και να προσπαθήσεις, δεν μπορείς να το χάσεις. Ένα παλιό νεοκλασικό ξεχωρίζει ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέρνα –και ολίγον αδιάφορα– οικήματα και καταστήματα. Είναι σαν να σε καλεί προς το μέρος του. Με το που ανοίγεις την επιβλητική πόρτα, αντικρίζεις ένα σκηνικό από άλλη δεκαετία. Στριφογυριστές μαρμάρινες σκάλες κι ένα ασανσέρ Schindler (από αυτά με το σιδερένιο πλέγμα και τις εσωτερικές πορτούλες) σε «καλωσορίζουν». Στον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας «κρύβεται» και το φωτεινό σπίτι της Μελίνας Πίσπα, της 36χρονης σχεδιάστριας που έγινε γνωστή αρχικά για τα αέρινα και ιδιαίτερα νυφικά της και στη συνέχεια για το επιτυχημένο brand Sun of a Beach, που δημιούργησε μαζί με τη συνεργάτιδά της Έλλη Ρούντου. «Σπούδασα στην Ιταλία σχέδιο μόδας. Η οικογενειακή επιχείρηση είχε να κάνει με ρουχισμό –οι γονείς μου είχαν βιοτεχνία με ρούχα– και πήγαινα πολύ συχνά μαζί τους σε επαγγελματικά ταξίδια, οπότε μου βγήκε πολύ φυσικά να ασχοληθώ με αυτό». Το στιλ των Ιταλών, το ταμπεραμέντο και η προσοχή στη λεπτομέρεια (από τον καφέ και πώς θα σ’ τον σερβίρουν, μέχρι τη Via della Spiga, που έχει τα καλύτερα μαγαζιά και είναι γεμάτη με λουλούδια και γλάστρες) ταίριαξε απόλυτα στη δική της αισθητική και, όπως παραδέχεται, τη διαμόρφωσε ως ένα βαθμό. «Γύρισα και έπιασα δουλειά για τρία χρόνια σε γυναικείο περιοδικό ως στιλίστρια. Ύστερα από παρότρυνση της μητέρας μου, άνοιξα το δικό μου ατελιέ και δημιούργησα τη δική μου σειρά ρούχων». Αρχικά έκανε βραδινά και κοκτέιλ φορέματα sur mesure, μέχρι που δύο χρόνια αφού είχε ξεκινήσει της ζήτησε μια πελάτισσα να της φτιάξει το νυφικό. Έτσι κάπως το bridal wear έγινε συνώνυμο του ονόματός της. melina pispa, deco, tefhos, 26, Τα νυφικά της θέλει να είναι ανάλαφρα και φορέσιμα, γι’ αυτό και είναι όλα μεταξωτά. «Όσο περνάνε τα χρόνια, πιστεύω όλο και περισσότερο ότι πρέπει να είναι κάτι πιο ιδιαίτερο. Επειδή παντρεύτηκα κι εγώ πρόσφατα, καταλαβαίνω ότι είναι ωραίο να φορέσεις κάτι που δεν θα έχεις την ευκαιρία να ξαναβάλεις. Οπότε θέλει να έχει μια τσαχπινιά. Προσωπικά δίνω πολλή σημασία στα πέπλα και στα αξεσουάρ για το κεφάλι, καθώς θεωρώ ότι συμπληρώνουν ιδανικά το look». Το brand Sun οf a Βeach –με σήμα τον αχινό– το ξεκίνησαν μαζί με τη φίλη της Έλλη Ρούντου, που τυχαίνει να είναι και αδελφή του συζύγου της, το 2012. «Βρεθήκαμε τη σωστή στιγμή. Η Έλλη, που έχει επίσης δουλέψει ως στιλίστρια σε γυναικείο περιοδικό, έχει δύο παιδάκια, τα οποία έχουν μεγαλώσει αρκετά πια, και ήθελε να κάνει κάτι δημιουργικό. Είδαμε ότι υπήρχε πολύ μεγάλη άνθηση στο beachwear –είχε γίνει μια έκρηξη με μαγιό, σανδάλια κ.λπ.– και σκεφτήκαμε ότι το πιο χρήσιμο αξεσουάρ στην παραλία και αυτό που πιάνει τον περισσότερο χώρο είναι οι πετσέτες. Οπότε είπαμε να τους δώσουμε ένα στιλ και συνδυάσαμε εμπριμέ υφάσματα με την πετσέτα. Θέλαμε κάτι παιχνιδιάρικο για όνομα, που να είναι αναγνωρίσιμο και στο εξωτερικό». Όπως εξηγεί, υπήρχε πολύ μεγάλη απήχηση από την αρχή και από τον κόσμο και από τον Τύπο, γιατί ήταν κάτι καινούριο. Ξεκίνησαν να το λανσάρουν καθαρά από τα social media και σχεδόν αμέσως έφτιαξαν ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων. «Ακόμα και οι προμηθευτές μας (όλη η παραγωγή γίνεται στην Ελλάδα) μας λένε ότι, ενώ βρίσκονταν σε πτώση, τώρα υπάρχει μια ξαφνική ανάταση». Εφόσον οι δύο φίλες είδαν ότι υπήρχε μεγάλη δυναμική, από την επόμενη κιόλας χρονιά, αναζήτησαν την τύχη τους στο εξωτερικό. Έχουν αποκτήσει το δικό τους πρακτορείο στο Λονδίνο, που τις προώθησε σε κάποια από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον κόσμο, όπως το Le Bon Marché στο Παρίσι, το Bloomingdales και το Harvey Nichols στο Ντουμπάι, το KaDeWe στο Βερολίνο, το Fenwick στο Λονδίνο και σε κάποιες μπουτίκ στο Μεξικό, στο Μαϊάμι, στο Λος Άντζελες και στην Ιαπωνία. Δείτε όλες τις φωτογραφίες και διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο νέο InStyle που κυκλοφορεί.  ]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα