Με αυτή τη δίαιτα θα χάσετε εύκολα και γρήγορα το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς

Μπορεί οι γυναίκες να ταλαιπωρούμαστε με το λίπος στην περιοχή των γλουτών, όμως όσο ο μεταβολισμός επιβραδύνεται και όσο περνούν τα χρόνια έχουμε την τάση να συσσωρεύουμε περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιά. Η δίαιτα της Angela Dowden που ανακαλύψαμε στο Woman &Home υπόσχεται μέση-δαχτυλίδι μέσα σε ένα μήνα. 

Πως  λειτουργεί αυτή η δίαιτα: 

Η διατροφή περιλαμβάνει τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη στοχεύοντας στην καύση του λίπους στην κοιλιά. Βασίζεται στις θερμίδες αλλά και σε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.  

Οι κανόνες

Να επιλέγετε μια ποικιλία τροφών στο πρωινό,μεσημεριανό και βραδινό γεύμα. 

Nα πίνετε ένα ποτήρι γάλα χωρίς λιπαρά ή εναλλακτικά φυτικό γάλα μαζί με κάθε γεύμα. 

Τα snacks δεν περιλαμβάνονται στην διατροφή. Καλό θα ήταν να τα μειώσετε ή να τρώτε λίγο σέλινο με άπαχο τυρί ή ένα μήλο. 

Επιλογές για πρωινά 

2 αυγά ποσέ με σπανάκι μαγειρεμένο στον ατμό κι ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι και λίγο μοσχοκάρυδο. 

Κουάκερ με 40γραμμάρια βρώμη και 250ml άπαχο γάλα και λίγα βατόμουρα. 

Τοστ ολικής αλέσεως με 1 κουταλάκι του γλυκού ταχίνι ή φυστικοβούτυρο. 

200γραμμαρια ψημένα φασόλια με τοστ ολικής άλεσης. 

Επιλογές για μεσημεριανό 

300γραμμάρια σούπα φακές με μπέικον  συνοδευμένο με μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως αλειμμένη με κρέμα τυριού χαμηλό σε λιπαρά και ντομάτα. Μια μπανάνα. 

2 φέτες ψωμί αλειμμένες  με μαγιονέζα χαμηλή σε λιπαρά και γέμιση με 75γραμμαρια τόνο σε αλατόνερο και αρκετή σαλάτα.100γρ γιαουρτιού 0% συνοδευμένο με μια φέτα πεπονιού. 

1 σάντουιτς ολικής αλέσεως γεμισμένο με ¼ με αβοκάντο,ψητό στήθος κοτόπουλο και αρκετή ντομάτα και ρόκα. 

85 γραμμαρια άπαχου  χούμους σερβιρισμένο σε ψημένη πίτα ολικής αλέσεως κομμένη σε λωρίδες μαζί με ντοματίνια. 100 γραμμαρια γιαούρτι 0% λιπαρών με μούρα. 

Για βραδινό 

Τρία φιλέτα κοτόπουλου με σπιτικές πατάτες φούρνου, λαχανικά και σάλτσα κρέατος.Ένα μήλο. 

Τρεις κουταλιές της σούπας ρεβίθια με 1 κουταλάκι τσαγιού λάδι, 150γραμμάρια noodles και 100 γραμμάρια γαρίδες. Συνοδεύστε με ρόκα και sauce σόγιας για γεύση.Ένα μπολ με σαντιγί σε χαμηλά λιπαρά και κεράσια. 

Ένα φιλέτο ψάρι τυλιγμένο σε ζαμπόν με πουρέ πατάτας και μπρόκολο. Ένα μπολ με φρέσκια φρουτοσαλάτα και τρία κομματάκια μαύρης σοκολάτας με 70% κακάο. 

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram