Jennifer Lawrence: Τα fitness και διατροφικά μυστικά της σέξι ηθοποιού

Η Jennifer Lawrence είναι μία star όχι σαν όλες τις άλλες. Εκτός από το ό,τι είναι πραγματικά όμορφη, είναι ταλαντούχα, ακομπλεξάριστη και τσαλακώνεται είτε κάνοντας γκριμάτσες στον φακό είτε κάνοντας δηλώσεις τύπου, «τρώω ότι θέλω και δεν με ενδιαφέρει  η δίαιτα». Ναι, καλά διαβάσατε! Η JLaw έχει δηλώσει πως δεν την ενδιαφέρει η δίαιτα και αυτό είναι εν μέρει αλήθεια. Η άλλη αλήθεια είναι ότι η 25χρονη ηθοποιός έχει τα fitness μυστικά της και τα «θυμάται» είτε για τις ανάγκες ενός ρόλου ή για εκείνες τις περιόδους που έχει πάρει κιλά και θέλει να επαναφέρει το κορμί της στην αρχική του κατάσταση.

Πρόγραμμα γυμναστικής
Η νεαρή, όπως αποκάλυψε πολλές φορές κατά το το παρελθόν και η personal trainer της, έχει πειθαρχία και όταν έχει έναν σκοπό πάντα τον πετυχαίνει. Γυμνάζεται συστηματικά με τη βοήθειά της. Το πρόγραμμά της ξεκινάει με 15-20 λεπτά περπάτημα διάδρομο ενώ στη συνέχεια κάνει τρέξιμο για άλλα 10-15 λεπτά και μετά προβαίνει σε ασκήσεις με βάρη. Γυμνάζει όλες τις μυικές ομάδες με μικρές αντιστάσεις (από πέντε έως είκοσι κιλά) και επαναλαμβάνει κάθε σετ ασκήσεων τουλάχιστον τρεις φορές. Της αρέσουν τα push-ups ενώ δίνει ιδιαίτερη σημασία στις ασκήσεις που σμιλεύουν τους μηρούς και τους γλουτούς, όπως οι προβολές και τα καθίσματα.

Όσο για το τι μπορεί να περιλαμβάνει το πρόγραμμα διατροφής μίας ημέρας σε περιόδους δίαιτας; 

Πρωινό: Μούρα, μισό αβοκάντο και ένα τοστ με γαλοπούλα
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι και 1 χούφτα αμύγδαλα
Γεύμα: Κοτόπουλο φιλέτο με πράσινη σαλάτα
Απογευματινό: Λίγες βραστές γαρίδες
Βραδινό: Ψάρι ή κοτόπουλο με κάρι, ψωμί ολικής άλεσης και –όταν θέλει να κάνει ένα μικρό δώρο στον εαυτό της- ένα ποτήρι κρασί.

Διαβάστε ακόμη: 

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram