Η Νιτσιάκος φέρνει το μαύρο κοτόπουλο και στην Ελλάδα

Η εταιρεία, γνωστή για την έµφαση που δίνει στις επενδύσεις, βρίσκεται µονίµως σε διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης καινοτόµων προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες ακόµα και του πιο απαιτητικού καταναλωτή, σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο όπως αυτός των τροφίµων. Σήµερα η Νιτσιάκος διαθέτει δέκα εργοστάσια και εγκαταστάσεις σε Ιωάννινα, Άρτα, Θεσσαλονίκη και Νιγρίτα Σερρών, ενώ δραστηριοποιείται, εκτός από το κοτόπουλο, και σε άλλα προϊόντα µε µεγάλη επιτυχία, όπως η γαλοπούλα και το κουνέλι, στον κλάδο των αλεύρων για ανθρώπινη κατανάλωση και στις ζωοτροφές, οι οποίες έχουν φτάσει να αντιπροσωπεύουν το 40% των συνολικών πωλήσεων. Το νέο µεγάλο στοίχηµα της Νιτσιάκος είναι το λανσάρισµα στην ελληνική αγορά του µαύρου κοτόπουλου. Το µαύρο κοτόπουλο είναι κατεξοχήν γαλλική ράτσα και η εκτροφή του γίνεται σε ελάχιστες χώρες παγκοσµίως. Στην Ελλάδα, είναι η πρώτη φορά που γίνεται ανάλογη προσπάθεια από εταιρεία του κλάδου. «Περήφανα και κοµψά, τα µαύρα φτερά τους µε τις µπλε ανταύγειες καθιστούν αυτά τα κοτόπουλα της Αλσατίας τα πιο δηµοφιλή πτηνά στη Γαλλία. Έχοντας εκτραφεί υπό συνθήκες που εξασφαλίζουν τη βέλτιστη διαβίωση των ζώων, πρόκειται για µία µαύρου φτερώµατος αγροτική ράτσα βραδείας ανάπτυξης µε χαρακτηριστικό γνώρισµα τον γυµνό λαιµό. Η ανώτερη ποιότητα και γεύση τους οφείλεται τόσο στη διάρκεια εκτροφής τους, η οποία υπερβαίνει τις 90 ηµέρες, όσο και στο ειδικά διαµορφωµένο σιτηρέσιο µε το οποίο τρέφονται, που είναι 100% φυτικής προέλευσης και αυξηµένο σε κυτταρίνες» αναφέρει η εµπορική διευθύντρια της εταιρείας, Μαριλένα Νιτσιάκου. Το κοτόπουλο αποτελεί ένα από τα πιο δηµοφιλή προϊόντα κατανάλωσης και παίζει σηµαντικό ρόλο σε µια ισορροπηµένη και υγιεινή διατροφή. Η συγκεκριµένη ράτσα δίνει νέα διάσταση στη διατροφική αξία κρέατος πουλερικού, καθώς και νέα έννοια στην απόλαυση. Τι κερδίζει, όμως, ο καταναλωτής επιλέγοντας το μαύρο κοτόπουλο; H Μαριλένα Νιτσιάκου επισηµαίνει: «Το κρέας του είναι εξευγενισµένο και εξαιρετικά γευστικό, τα φιλέτα του έχουν λεπτότητα στη γεύση χάρη στην αργή ανάπτυξη του πτηνού και το κρέας του ποδιού του είναι πιο κόκκινο και ευώδες. Από την άλλη µεριά, λόγω του ειδικού τρόπου εκτροφής των πτηνών, της ηλικίας, αλλά και της πλούσιας σε δηµητριακά διατροφής τους, το τελικό προϊόν έχει πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήµατα έναντι των συµβατικών πουλερικών: αυξηµένη πρωτεΐνη, λιγότερο νερό, λιγότερα λιπίδια, καλά επίπεδα σε ανόργανα άλατα, καθώς και υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και φώσφορο, γεγονός που το καθιστά ιδανικό και για την παιδική διατροφή». Η δραστηριότητα της Νιτσιάκος διέπεται όλα αυτά τα χρόνια από βασικές αρχές, όπως η ποιότητα αλλά και ο σεβασµός στο περιβάλλον, ένα βασικό στοιχείο της εταιρείας, που κάνει πράξη το µοντέλο της βιώσιµης ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Η επιτυχία του οµίλου στηρίζεται στην πλήρως καθετοποιηµένη παραγωγή και στον ενδελεχή έλεγχο που διενεργείται σε όλα τα στάδιά της. «Η πρωτοπορία σε κάθε κλάδο της πρωτογενούς παράγωγης είναι πρωταρχικής σηµασίας για την επιτυχία, ωστόσο της ίδιας βαρύνουσας σηµασίας είναι και η φιλοσοφία στην οργάνωση παραγωγής, που επιτυγχάνεται µε τρόπο σχολαστικό και εξαιρετικά υπεύθυνο» εξηγεί η Μαριλένα Νιτσιάκου και συµπληρώνει: «Με γνώµονα πάντα τον άνθρωπο και διανύοντας µια εποχή στην οποία η υγιεινή διατροφή επιβάλλεται ως µέγιστη ανάγκη, εµείς στη Νιτσιάκος έχουµε το όραµα και την αυτοπεποίθηση για την ανάπτυξη και διάθεση νέων και ανώτερων ποιοτικά προϊόντων στους καταναλωτές µας. Στόχος και πάθος µας είναι να διοχετεύουµε στην ελληνική αγορά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας µε πολλαπλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισµό. Άλλωστε, όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης, «το φάρµακό µας είναι η τροφή µας». Πηγή: Peoplegreece.com]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα