Η ιδανική διατροφή πριν την παραλία για να φαίνεται τέλεια η κοιλιά σας

Πριν την παραλία συνήθως τρώμε ελαφριά για να απολαύσουμε το μπάνιο μας με ασφάλεια, όμως αν σας ανησυχεί και το αν θα φαίνεται η κοιλιά σας πρησμένη τότε καλό είναι να προσθέσετε στο πιάτο σας πριν τη βουτιά και τις τροφές που θα σας ξεφουσκώσουν.

Επιλέξτε τροφές που μειώνουν το πρήξιμο από την κατακράτηση υγρών όπως είναι το σέσκουλο, οι μπανάνες, οι πατάτες (ψητές), το σπανάκι και ο σολομός που περιέχουν ποτάσιο, έναν ηλεκτρολύτης που διατηρεί τα επίπεδα των υγρών στο σώμα σε φυσιολογικά επίπεδα.

Για να μειώσετε το πρήξιμο από φούσκωμα και αέρια στο γαστρεντερικό σύστημα, τότε εμπλουτίστε τα φαγητά σας με κύμινο, τζίντζερ ή γλυκόριζα, ενώ αν πεινάτε και νιώθετε πρησμένοι ταυτόχρονα τότε τη λύση θα σας δώσουν τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό όπως είναι τα αγγούρια, το πεπόνι, ο ανανάς και τα σταφύλια.

Πηγή: UniqueByErmes