Chiquita: Γεύση, ποιότητα… και όχι μόνο!

Η Chiquita , η αγαπημένη μπανάνα των Ελλήνων, είναι πρώτη στον κλάδο παραγωγής και διανομής φρέσκων προϊόντων διατροφής . Δεν επαναπαύεται , όμως, και θέτει ως απαράβατο κανόνα την ανάπτυξη με κοινωνικό χαρακτήρα . Η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας συνδέεται με τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών , τον ενεργό τρόπο ζωής, την προστασία του περιβάλλοντος , την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και το σεβασμό των εργαζομένων .

Mε κύριο μέλημά της την κοινωνική ευθύνη, η εταιρεία για περισσότερα από 20 χρόνια συνεργάζεται με τον ΜΚΟ Rainforest Alliance, με σκοπό τη μέγιστη ποιότητα των προϊόντων, την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.

Από την ίδρυσή της, το 1899, το πάθος για ποιότητα, για εφαρμογή αυστηρών κριτηρίων επιλογής και για την τήρηση των υψηλότερων προτύπων παραγωγής έγινε η βασική της αρχή. Για την Chiquita ένα πράγμα μόνο δεν είναι διαπραγματεύσιμο: η ανάπτυξη πρέπει να έχει κοινωνικό χαρακτήρα, σε όποιον τομέα κι αν απευθύνεται. Η πολιτική αυτή βασίζεται στους πυλώνες που σχετίζονται με τον τομέα της βιωσιμότητας, την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων, καθώς και τις συνεργασίες στο πεδίο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Είκοσι τρία χρόνια πριν, όταν ακόμη η έννοια της κοινωνικής ευθύνης ήταν άγνωστη στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη συνεργασία της με τον ΜΚΟ Rainforest Alliance, ώστε να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα προϊόντων στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα θα προστατεύουν το περιβάλλον και θα ενισχύσουν τις εργασιακές συνθήκες. Μια συνεργασία που επισφραγίστηκε με επιτυχία. Οι εργαζόμενοι, άλλωστε, είναι η «καρδιά» της επιχείρησης. Οι πιστοποιήσεις που έχει λάβει η εταιρεία για σωστές πρακτικές και δικαιώματα των εργαζομένων, όπως το Social Accountability, αλλά και συμφωνίες με τα τοπικά και παγκόσμια εμπορικά συνδικάτα αποδεικνύουν πως οι μεταξύ τους σχέσεις βασίζονται στην αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη.

chiquita mpananes, eco, green

Η Chiquita Hellas έχει μια πλούσια επιχειρηματική δραστηριότητα. Ζητούμενό της είναι να μυήσει τον κόσμο στον υγιεινό τρόπο ζωής και στην άσκηση. Η εταιρεία προωθεί την ενημέρωση για τη σωστή διατροφή και την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας στις μεγαλουπόλεις και στις περιφέρειες και διαθέτει δωρεάν προϊόντα μέσω δήμων, οργανώσεων και κοινωνικών παντοπωλείων. Παράλληλα υποστηρίζει, σε συνεργασία με διατροφολόγους και τοπικές αρχές, σχολικές ημερίδες για την ευαισθητοποίηση γονιών και μαθητών, επιστημονικές έρευνες, διανομή προϊόντων κ.ά. Ενισχύοντας τον ενεργό τρόπο ζωής, η εταιρεία συμμετέχει στον Κλασικό Μαραθώνιο Αθήνας και άλλα αθλητικά δρώμενα της χώρας.chiquita mpananes, eco, green

Τέλος, αντιλαμβάνοντας πόσο σημαντικό είναι για τους νέους επιχειρηματίες να έχουν ένα στήριγμα στο ξεκίνημά τους, η Chiquita στηρίζει τις νέες προσπάθειες, συμμετέχοντας σε σωματεία και λέσχες επιχειρηματικότητας αλλά και σε διαγωνισμούς, ημερίδες που στηρίζουν ιδιώτες και μελλοντικούς επιχειρηματίες. Η Chiquita είναι μια εταιρεία «από τονάνθρωπο, για τον άνθρωπο». Η ευθύνη προς το περιβάλλον, λοιπόν, είναι ισότιμη με εκείνη προς τους καταναλωτές και τους εργαζόμενους. Φέτος, η εταιρεία ξεκίνησε την καμπάνια «Say No To Racism», με αφορμή την κίνηση του ποδοσφαιριστή της Μπαρτσελόνα Dani Alves να δαγκώσει την μπανάνα που του πέταξαν σε γήπεδο της Ισπανίας, στηρίζοντας την παγκόσμια αντιρατσιστική προσπάθεια.

Με κύριο μέλημά της την κοινωνική ευθύνη, η εταιρεία συνεργάζεται με τον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό Rainforest Alliance, με σκοπό τη μέγιστη ποιότητα των προϊόντων, την προστασία του περιβάλλοντος και τις συνθήκες εργασίας. Η συνεργασία αυτή κλείνει τα 23 χρόνια επισφραγίζοντας την επιτυχία σε παραγωγικό και κοινωνικό επίπεδο. www.chiquita.gr

[ap_gallery id=”50″]

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα