Επτά τροφές που θα ηρεμήσουν το «ανήσυχο» στομάχι σας

Tumblr.com

Έχετε ανησυχία (κράμπες, ναυτία ή διάρροια) στο στομάχι; Δείτε τι πρέπει να φάτε για να νιώσετε αμέσως πολύ καλύτερα.

Μπανάνα

Υπάρχει λόγος που η μπανάνα είναι η νούμερο 1 τροφή που δίνει ενέργεια στους αθλητές πριν από τους αγώνες τους. Είναι ένα πολύ εύπεπτο φρούτο και δεν αναστατώνει το στομάχι. Αντιθέτως είναι γνωστό για τη βοήθεια που δίνει σε στομαχόπονους.

Παπάγια

Τρώγοντας παπάγια βοηθάτε πολύ την πέψη σας καθώς και την δυσκοιλιότητα. Η μαγεία βρίσκεται στα ένζυμα παπαϊνη και χυμοπαπαϊνη τα οποία βοηθούν στη διάσπαση των πρωτεϊνων και γενικότερα στο να μαλακώνει το στομάχι.

Λευκό ρύζι

Όταν νιώθετε το στομάχι σας να ανακατεύεται φάτε λευκό ρύζι ή βραστές πατάτες. Πρόκειται για τροφές που ηρεμούν το πεπτικό σας σύστημα και βοηθούν στη μείωση της διάρροιας.

Τζίντζερ

Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως το τζίνζερ βοηθάει στη μείωση της ναυτίας. Αν αποφασίσετε να βάλετε το τζίντζερ στη διατροφή σας καταναλώστε μέχρι 4 γραμμάρια την ημέρα.

Σως μήλου

Όπως οι μπανάνες έτσι και τα μήλα είναι μία πολύ καλή πηγή πηκτίνης η οποία βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων της διάρροιας. Αν έχετε ανακάτεμα στο στομάχι μην φάτε μήλα αλλά μία σως μήλου καθώς τα μαγειρεμένα μήλα είναι καλύτερα για το πεπτικό σύστημα.

Τσάι από βότανα

Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μέντα έχει θεραπευτικές ιδιότητες για το στομάχι και τους πόνους που μπορεί να αντιμετωπίσετε στη συγκεκριμένη περιοχή. Το ίδιο ισχύει με το χαμομήλι αλλά και με το τσάι.

Γιαούρτι

Τα περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να μην είναι ιδανικά για τους πόνους στο στομάχι αλλά το γιαούρτι είναι τέλειο. Το μυστικό βρίσκεται στο είδος του γιαουρτιού που θα επιλέξετε να φάτε. Προτιμήστε κάποιο το οποίο γράφει πως βοηθάει στο έντερο.

Διαβάστε ακόμα:

Adriana Lima: Αποκτήστε το σώμα της ακόμα και αν δεν έχετε πολύ χρόνο

Μία μέρα στη ζωή μίας μπαλαρίνας: Τι τρώει κάθε μέρα;

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram