Emma Stone: Πώς διατηρεί την καλλίγραμμη σιλουέτα της η καλλονή ηθοποιός;

Ταλαντούχο κορίτσι μα πάνω από όλα όμορφη! Η 26χρονη Emma Stone τα τελευταία χρόνια απασχολεί τον κόσμο και τον Τύπο όχι με τα προσωπικά αλλά με την καριέρα της. Η ηθοποιός μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα ψηλή όμως η καλλίγραμμη σιλουέτα της ξεγελά – κάτι το οποίο της χαρίζει πόντους. Η Emma κατά καιρούς -σαν γνήσιο κορίτσι της διπλανής πόρτας- υποκύπτει σε διατροφικούς πειρασμούς όμως κάθε φορά που η ζυγαριά της ανεβαίνει ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη τακτική ώστε να επαναφέρει την κατάσταση. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε ενδεικτικά το πρόγραμμα μία ημέρας το οποίο ακολουθεί καθώς και τι ασκήσεις κάνει.

Πρωινό: Μούρα, μισό αβοκάντο, μια φέτα ζαμπόν γαλοπούλας και ένα ποτήρι γάλα αμυγδάλου.
Δεκατιανό: Ένα μπαστουνάκι σέλερι με βούτυρο αμυγδάλου.
Γεύμα: Κοτόπουλο φιλέτο με πράσινη σαλάτα.
Απογευματινό: 1 χούφτα αμύγδαλα και ένα γιαούρτι.
Βραδινό: Ψάρι ή κοτόπουλο με κάρι και ψωμί ολικής άλεσης.

Πρόγραμμα γυμναστικής
Η 26χρονη γυμνάζεται συστηματικά, με τη βοήθεια προσωπικού γυμναστή. Το πρόγραμμά της ξεκινάει με 15-20 λεπτά περπάτημα διάδρομο ενώ στη συνέχεια κάνει τρέξιμο για άλλα 10-15 λεπτά και μετά κάνει ασκήσεις με βάρη. Γυμνάζει όλες τις μυικές ομάδες με μικρές αντιστάσεις (από πέντε έως είκοσι κιλά) και επαναλαμβάνει κάθε σετ ασκήσεων τουλάχιστον τρεις φορές. Επιπλέον, η σταρ δίνει ιδιαίτερη σημασία στις ασκήσεις που σμιλεύουν τους μηρούς και τους γλουτούς, όπως οι προβολές και τα καθίσματα.

Διαβάστε ακόμη: 

Η Δέσποινα Βανδή φοράει το ωραιότερο total black σύνολο

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram