Εφτά τρόποι να δώσετε τώρα ένα boost στο μεταβολισμό σας

Λέγεται πως ο αργός μεταβολισμός είναι η κατάρα της μέσης ηλικίας, όπως είναι το να πρέπει να φορέσεις τα γυαλιά σου για να διαβάσεις κάτι σε κάποιο περιοδικό. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να σταματάμε να τρώμε για μερικές μέρες και να κάνουμε εξαντλητική γυμναστική. Όταν περάσουν μερικές μέρες υπερπροσπάθειας τα παρατάμε και επιστρέφουμε στις παλιές, κακές συνήθειές μας.. άτσαλες μερίδες και γυμναστική όταν και αν το θυμηθούμε.

Αφήστε τα όλα στην μπάντα και σκεφτείτε το εξής: Το 30% του μεταβολισμού σας ελέγχεται από εσάς. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να κάνετε και εσείς κάτι για να αλλάξετε τα πράγματα και να αρχίσετε να καταναλώνετε τις σωστές τροφές τη σωστή στιγμή.

1. Μετράτε τα γεύματά σας

Λόγω του ότι ο μεταβολισμός της γυναίκας γίνεται πιο αργός κατά 2-3% κάθε δεκαετία, καλό είναι πριν ξεκινήσετε να ξέρετε πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνετε ημερησίως για να διατηρείτε το βάρος σας. Έπειτα, για να χάσετε βάρος μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιες θερμίδες από αυτές. Μία γυναίκα που βρίσκεται στα 20 της πρέπει να καταναλώνει γύρω στις 2000 με 2200 θερμίδες την ημέρα για να διατηρεί το βάρος της, στα 30 και τα 40 πρέπει να τρώει γύρω στις 2000 θερμίδες ενώ μετά τα 50 πρέπει να πέσει γύρω στις 1800 θερμίδες την ημέρα.

Για να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα καλό θα είναι να αφαιρέσετε 500 θερμίδες από την καθημερινή σας διατροφή. Μην πέσετε, όμως, παρακάτω. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε πως όσο λιγότερες θερμίδες καταναλώνετε τόσο πιο έντονα θα νιώθει ο οργανισμός σας ότι τον κάνετε να λιμοκτονεί με αποτέλεσμα να αντεπιτίθεται καίγοντας λιγότερες θερμίδες καθώς αισθάνεται ότι πρέπει κάπως να επιβιώσει.

2. Τρώτε κρεατάκι (και γενικότερα πρωτεϊνες)

Χρειάζεστε τις πρωτεϊνες για να χτίζετε μύες. Έρευνα του 2012 είχε δείξει ότι τρώγοντας πρωτεϊνες μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε. Με λίγα λόγια πρέπει να τρώτε 1,2 γραμμάρια πρωτεϊνης για κάθε κιλό που έχετε. Αυτό σημαίνει πως μία γυναίκα που ζυγίζει 60 κιλά πρέπει να καταναλώνει 72 γραμμάρια πρωτεϊνης την ημέρα.

3. Αποφασίστε πόσες φορές την ημέρα θέλετε να τρώτε

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι δεν είναι κακό να τρώτε τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα. Το πότε θα τρώτε έχει να κάνει με το τι ταιριάζει σε εσάς. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να τρώνε έξι μικρά γεύματα την ημέρα ενώ άλλοι προτιμούν τα γνωστά τρία μεγάλα γεύματα.

‘Οποιο πρόγραμμα και να διαλέξετε φρόντιστε να προσέχετε τις θερμίδες σας. Και μόλις καταλήξετε στις ώρες που θέλετε να τρωτε αρχίστε να προσέχετε την ψυχολογία σας πριν το φαγητό. Είναι πολύ σημαντικό να είστε σε καλή ψυχολογική κατάσταση όταν τρωτε και να μην είναι το μυαλό σας αλλού.

4. Βάλτε πικάντικα μπαχαρικά στα φαγητά σας

Οι καυτερές πιπεριές, ο κουρκουμάς, το τζίντζερ καθώς και όλα τα μπαχαρικά βοηθούν πολύ στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Χρησιμοποιείτε τα συχνά καθώς πέρα από το ότι βοηθούν το μεταβολισμό κάνουν τα γεύματά σας πιο νόστιμα.

5. Πείτε ναι στο γιαουρτάκι

Αυτό το σούπερ υγιεινό σνακ βοηθάει πολύ στη διατήρηση ενός υγιεινού βάρους. Οι ερευνητές πιστεύουν πως αυτό οφείλεται στα βακτήρια που περιέχουν τα γιαούρτια.

6. Κάντε αερόβια άσκηση

Ακόμα και αν δεν κάνετε δίαιτα, η αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στο χάσιμο βάρους. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες που είχαν περισσότερα κιλά και έκαναν μέτρια αερόβια άσκηση πέντε μέρες την εβδομάδα κατάφεραν να χάσουν το 5% του βάρους τους μέσα σε 10 μήνες χωρίς να αλλάξουν τίποτα στη διατροφή τους.

7. Λιώστε το λίπος με τη δύναμη του νου

Ο διαλογισμός, η γιόγκα, το πιλάτες και άλλες τέτοιου είδους τεχνικές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της σκέψης και των συναισθημάτων σας. Ζώντας στο παρόν και όντας συγκεντρωμένες ίσως είναι αυτό που χρειάζεστε για να γίνει η  μεγάλη αλλαγή στο σώμα σας.

Διαβάστε ακόμα:

It’s a NO: Τα στιλιστικά trends της παραλίας που δεν μπορούμε να τολμήσουμε στην πόλη

Δείτε ποια είναι τα τρία προϊόντα που δεν αποχωρίζεται ποτέ η Penelope Cruz

Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad