Δέκα τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε δέκα μόλις λεπτά

Όχι δεν θα σας παραπέμψουμε σε γιατρούς και εξαντλητικές ασκήσεις που λαμβάνουν χώρα σε υπερσύγχρονα γυμναστήρια. Δεν χρειάζεται κόπος αλλά τρόπος, λίγη όρεξη ίσως και μερικές δόσεις εφευρετικότητας. Εσείς που έχετε στο πλευρό σας εμάς πρέπει να επιστρατεύσετε μόνο την πιο καλή σας διάθεση – αν δεν την έχετε, ξεκινήστε έτσι κι αλλιώς καθώς πολλοί από τους παρακάτω τρόπους, είναι αποδεδειγμένο ότι εκτός από την υγεία σας θα ευνοήσουν και την ψυχολογία σας.

1. Φτιάξτε ένα smoothie.

Βάλτε στο multi, σπανάκι, γάλα καρύδας, μία μπανάνα, ένα κομμάτι ανανά και αναμείξτε τα. Σε λίγα μόλις λεπτά θα έχετε δημιουργήσει ένα χορταστικό ρόφημα με πολλά οφέλη για τον οργανισμό σας.

2. Φυτέψτε κάτι.

Λερώστε τα χέρια σας! Άν είστε από τις τυχερές που έχουν κήπο, μην το σκέφτεστε, πάρτε τα εργαλεία σας και βγείτε στον ήλιο. Και θα εμπλουτίσετε τον κήπο σας και θα απαλλαγείτε από το στρες.

3. Πηγαίνετε μια βόλτα με τα πόδια.

Αφενός θα γυμναστείτε και αφετέρου θα έχετε την ευκαιρία να περάσετε λίγο χρόνο με τον εαυτό σας για να ξεκαθαρίσετε τις σκέψεις σας.

4. Κάντε διαλογισμό.

Είστε από εκείνους που έχουν διαβάσει για τα πολλαπλά οφέλη του διαλογισμού αλλά συνεχίζετε να το αναβάλλετε διαρκώς; Αλλάξτε στάση και ξεκινήστε σήμερα κιόλας! Κλείστε τις ηλεκτρικές συσκευές και χαρίστε στον εαυτό σας δεκαπέντε λεπτά χαλάρωσης. Τα αξίζετε.

5. Προετοιμάστε από πριν τις σαλάτες σας.

Κάνετε με τη διατροφή σας ακριβώς ότι κάνετε και με τον διαλογισμό; Για να κερδίσετε χρόνο και μην έχετε πια καμιά δικαιολογία να προβάλετε, ετοιμάστε 2 – 3 σαλάτες μαζεμένες και βάλτε τις στο ψυγείο.

6. Απολαύστε ένα αφρόλουτρο με άλατα.

Απενεργοποιήστε το κινητό σας, χαμηλώστε την ένταση στο σταθερό, κλείστε τον υπολογιστή και για τα επόμενο 10 – 15 λεπτά, βυθιστείτε στη μπανιέρα σας. Εκτός του ότι θα χαλαρώσετε και θα απαλλαγείτε από το άγχος και την ένταση της ημέρας, θα ενυδατώσετε και την την επιδερμίδα σας.

7. Γράψτε τη λίστα με τα ψώνια από τον μανάβη.

Το βράδυ σε ένα διάλειμμα από την αγαπημένη σας τηλεοπτική σειρά, πάρτε χαρτί και μολύβι και φτιάξτε τη λίστα με τα φρούτα και τα λαχανικά που χρειάζεστε. Προσέξτε, είπαμε που χρειάζεστε, όχι που προτιμάτε. Έτσι και θα γλυτώσετε χρόνο όταν θα πάτε στον μανάβη και θα πάρετε ότι πιο ωφέλιμο για την υγεία σας.

8. Δηλώστε συμμετοχή σε εθελοντικές δραστηριότητες.

Αμέτρητες έρευνες έχουν δείξει ότι όταν προσφέρουμε χωρίς να περιμένουμε ανταλλάγματα βελτιώνουμε και τη σωματική και την ψυχική μας υγεία. Δοκιμάστε το και θα μας θυμηθείτε!

9. Μετατρέψτε το σαλόνι σας σε dance floor.

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν είστε μόνη ή με παρέα – η κάθε επιλογή έχει τα προνόμια της(!) – βάλτε δυνατά τις αγαπημένες σας χορευτικές μελωδίες και επιδοθείτε σε έναν μίνι, καρδιοτονωτικό, 15λεπτο μαραθώνιο.

10. Διοργανώστε μια βραδιά με τα πιο αγαπημένα σας πρόσωπα.

Πείτε τους τα νέα σας, ακούστε τα δικά τους και γενικά προσπαθήστε να κρατάτε επαφή με τους ανθρώπους που σας γεμίζουν θετική διάθεση και σας μεταδίδουν την αγάπη τους. Θα σας κάνει καλό!

Διαβάστε επίσης: Δέκα σημάδια που δείχνουν ότι χρειάζεστε περισσότερο ύπνο