Χριστίνα Μπόμπα: Αυτό είναι το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί όσο μένει στο σπίτι

Instagram @chrismpo

Εάν ανήκεις στην κατηγορία που η γυμναστική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου, είμαστε σίγουρες πως δεν ξεχνάς να προπονηθείς ακόμα και τώρα που μένουμε όλοι στο σπίτι.

Εάν όμως η γυμναστική ήταν μία άγνωστη λέξη και έννοια για εσένα, τώρα που είσαι συνεχώς στο σπίτι είναι ευκαιρία να γεμίσεις κάποιες από τις ώρες σου με εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις.

Ευτυχώς για όλες, μπορούμε να βρούμε πολλά προγράμματα για να ακολουθήσουμε. Η Χριστίνα Μπόμπα μάλιστα αποφάσισε να μοιραστεί με τους followers της όλο το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί καθημερινά και αφορά την εκγύμναση όλου του σώματος.

Όπως έγραψε και η influencer στη λεζάντα του post της » Όπως σας υποσχέθηκα δυνατό home workout χωρίς εξοπλισμό για πόδια και κορμό!
Ξεκινάμε με ζέσταμα όπως φαίνεται στο δεύτερο βίντεο του post. 3 κύκλοι: κάνουμε εναλλάξ επιτόπου τρέξιμο (30sec)και θέση γάτας (30sec). Ανάμεσα στους κύκλους 10 sec διάλειμμα.
Έπειτα συνεχίζουμε με 4 κύκλους από τις παρακάτω ασκήσεις με τη σειρά που φαίνεται από το 2ο μέχρι το 8ο βίντεο του post.
💪🏻 Πλαγιά βήματα από θέση καθίσματος με λάστιχο 40 sec – Διαλειμα 15 sec
💪🏻 Σανίδα με κίνηση δεξιά αριστερά 40 sec
– Διαλειμα 15 sec
💪🏻 Side jumping squats 40 sec
– Διαλειμα 15 sec
💪🏻 Bulgarian split squat 20 sec κάθε πόδι (σύνολο 40 sec)
– Διαλειμα 15 sec
💪🏻 Κοιλιακοί 40 sec – Διαλειμα 15 sec
💪🏻 Άρσεις πυέλου ένα ένα πόδι 20 sec το κάθε πόδι (40 σύνολο)
Μόλις τελειώσετε και τις 6 ασκήσεις, κάνετε ένα λεπτό διάλειμμα και μπαίνετε στον επόμενο κύκλο μέχρι να συμπληρώσετε 4 κύκλους.
Αυτά!!! Enjoy, stay home και stay fit!!! #μενουμεσπιτι #homeworkout #lowerbodyworkout
ΥΓ. Αν σας φαίνεται πολύ δύσκολο, μειώστε τις διάρκειες. Ακούστε το σώμα σας και κάντε το καλύτερο για εσάς».

View this post on Instagram

Όπως σας υποσχέθηκα δυνατό home workout χωρίς εξοπλισμό για πόδια και κορμό! Ξεκινάμε με ζέσταμα όπως φαίνεται στο δεύτερο βίντεο του post. 3 κύκλοι: κάνουμε εναλλάξ επιτόπου τρέξιμο (30sec)και θέση γάτας (30sec). Ανάμεσα στους κύκλους 10 sec διάλειμμα. Έπειτα συνεχίζουμε με 4 κύκλους από τις παρακάτω ασκήσεις με τη σειρά που φαίνεται από το 2ο μέχρι το 8ο βίντεο του post. 💪🏻 Πλαγιά βήματα από θέση καθίσματος με λάστιχο 40 sec – Διαλειμα 15 sec 💪🏻 Σανίδα με κίνηση δεξιά αριστερά 40 sec – Διαλειμα 15 sec 💪🏻 Side jumping squats 40 sec – Διαλειμα 15 sec 💪🏻 Bulgarian split squat 20 sec κάθε πόδι (σύνολο 40 sec) – Διαλειμα 15 sec 💪🏻 Κοιλιακοί 40 sec – Διαλειμα 15 sec 💪🏻 Άρσεις πυέλου ένα ένα πόδι 20 sec το κάθε πόδι (40 σύνολο) Μόλις τελειώσετε και τις 6 ασκήσεις, κάνετε ένα λεπτό διάλειμμα και μπαίνετε στον επόμενο κύκλο μέχρι να συμπληρώσετε 4 κύκλους. Αυτά!!! Enjoy, stay home και stay fit!!! #μενουμεσπιτι #homeworkout #lowerbodyworkout ΥΓ. Αν σας φαίνεται πολύ δύσκολο, μειώστε τις διάρκειες. Ακούστε το σώμα σας και κάντε το καλύτερο για εσάς.

A post shared by Christina Bompa Tanimanides (@chrismpo) on