Αυτές είναι οι τροφές που κάνουν καλό σε μαλλιά, νύχια και δέρμα

IG @sjanaelise

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου ποια είναι η πιο όμορφη; Αν σε μια παραλλαγή της Χιονάτης η κακιά της ιστορίας που ζούσε με αυτή την απορία ήξερε για την Βιοτίνη, θα εστίαζε στην διατροφή της και όχι στα μαγικά φίλτρα.

Πρόκειται για μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β η οποία συμβάλει στην ενίσχυση των μαλλιών, την ανάπτυξη των νυχιών και τη φυσική λάμψη της επιδερμίδας. Συμμετέχει στη διάσπαση της πρωτεΐνης, του υδατάνθρακα και του λίπους κατά τη διαδικασία του μεταβολισμού και, ευτυχώς, υπάρχει σε μια ποικιλία από τροφές.

Ξηροί καρποί

Είναι ίσως το καλύτερο σνακ που μπορούμε να επιλέξουμε όταν η απογευματινή… λιγούρα κάνει την εμφάνισή της. Χάρη στις φυτικές ίνες και την πρωτεΐνη που περιέχουν κρατούν μακριά το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Προσοχή όμως, καθώς έχουν μεγάλο θερμιδικό φορτίο.

@rachael gorjestani

Αυγό

Μπορεί να είναι… μικρά στο μάτι αλλά τα αυγά κάνουν τόσο καλό στην υγεία μας, καθώς περιέχουν 14 απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β, D και Ε ενώ αποτελούν και κορυφαία πηγή ασβεστίου, σεληνίου και ιωδίου.

@ joseph gonzalez

Ντομάτα

Άριστη πηγή λυκοπενίου (σε αυτό οφείλεται το κόκκινο χρώμα της), ενός καροτενοειδούς που κυριολεκτικά μάχεται τις κολλαγενάσες. Τι είναι αυτές; Φυσικά ένζυμα τα οποία καταστρέφουν το κολλαγόνο του οργανισμού, κάνοντας μαλλιά, νύχια και δέρμα να φαίνονται ταλαιπωρημένα, θαμπά και εύθραυστα.

@ cyrus crossan

Κουνουπίδι

Αν και παρεξηγημένο περιέχει σεβαστή ποσότητα Βιοτίνης και μπορείτε να το καταναλώσετε ωμό, βραστό ή συνδυασμένο με ρύζι.

Καρότο

Η βιταμίνη Α στο καρότο ρυθμίζει τις εκκρίσεις των σμηγματογόνων αδένων, συμβάλλοντας στην καλή υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Η έλλειψή της θεωρείται ένοχη για την πτώση των μαλλιών, αλλά και για εμφάνιση πιτυρίδας και ξηροδερμίας.

Γαρίδες

Το συγκεκριμένο θαλασσινό, όπως και τα υπόλοιπα οστρακοειδή, αποτελούν μια διατροφική ομάδα-σύμμαχο για υγιή νύχια και λαμπερά μαλλιά. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες D, B12, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και πρωτεΐνες.

Γλυκοπατάτες

Το πορτοκαλί λαχανικό περιέχει μεγάλη ποσότητα β-καροτίνης. Πρόκειται για ένα συστατικό που, κατά την πέψη, μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Αυτή προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ παράλληλα βελτιώνει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο τριχωτό της κεφαλής

@ louis hansel

Μπανάνα

Πλούσια σε ψευδάργυρο που η έλλειψή του οδηγεί σε τριχόπτωση. Περιέχει επίσης σίδηρο, φώσφορο καθώς και βιταμίνες Α και Ε, ιώδιο, σελήνιο, καροτίνη και χολίνη. Πρόκειται για ένα superfood το οποίο θεραπεύει τις παθήσεις του δέρματος όπως η ακμή και σας απαλλάσσει από ερεθισμούς. Plus oι μπανάνες είναι η καλύτερη τροφή για το πρωινό hangover, μετά από μια βραδιά που ήπιατε και ένα ποτηράκι παραπάνω.

@ alice young