Αυτά είναι τα λάθη που κάνουμε όταν ακολουθούμε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες

Οι δίαιτες που είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες είναι δημοφιλείς αφού υπόσχονται γρήγορη απώλεια κιλών και είναι αποτελεσματικές σε ανθρώπους που έχουν τη συνήθεια να καταναλώνουν πολλές επεξεργασμένες τροφές, ζάχαρη και ζυμαρικά.

Εάν ακολουθείτε μια δίαιτα που περιλαμβάνει λίγους υδατάνθρακες αλλά δεν χάνετε κιλά, ίσως να κάνετε τα εξής 3 συνηθισμένα λάθη:

Καταναλώνετε πολλές θερμίδες
Το γεγονός ότι δεν καταναλώνετε πολλούς υδατάνθρακες δεν συνεπάγεται ότι μπορείτε να αυξήσετε τις θερμίδες στα πιάτα σας. Ακόμα κι αν κόψετε τα παχυντικά σνακ και τα γλυκά, θα πρέπει να προσέξετε ώστε να μην παίρνετε παραπάνω θερμίδες από όσες καίτε καθημερινά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Unique by Ermes