7+1 εύκολοι τρόποι για να κόψετε τις περιττές θερμίδες

Tumblr.com

1. Πίνετε τον καφέ ή το τσάι σας χωρίς ζάχαρη.

Μία πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Public Health, έδειξε ότι οι άνθρωποι που πίνουν σκετό τον καφέ τους καταναλώνουν 69 λιγότερες θερμίδες, σε αντίθεση με αυτούς που βάζουν γάλα, ζάχαρη ή και άλλα. Για αυτούς που πίνουν τσάι γι αυτούς που αποφεύγουν τα extras γλυτώνουν 43 θερμίδες την ημέρα.

 2. Ενσωματώστε περισσότερες φυτικές ίνες στο πρωινό σας

“Αν επιλέξετε ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες θα αισθάνεστε πιο χορτάτοι πιο σύντομα και θα φάτε λιγότερα γενικά”,  ένας εκπρόσωπος τύπου για την Ακαδημία της Διατροφής και του Διαβήτη δήλωσε.  Η βρώμη είναι μια καλύ λύση. Σε μια μελέτη μάλιστα που δημοσιεύτηκε το 2015, οι συμμετέχοντας που έτρωγαν βρώμη κατανάλωσαν 31% λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό απο αυτούς που έφαγαν corn flakes που περιείχαν ζάχαρη.

3. Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με ανθρακούχο νερό

Κόβοντας ένα κουτάκι αναψυκτικό την ημέρα, μπορεί να σας εξοικονομήσει 15ο θερμίδες.Μάλιστα ο πιο εύκολος τρόπος να αντικαταστήσετε τα αναψυκτικά είναι το ανθρακούχο νερό και μάλιστα μπορείτε να προσθέσετε φρούτα ή και κάποιο γλυκαντικό.

4. Προτιμήστε να τρώτε πρωτείνη κατά τη διάρκεια της ημέρας

Τρώγοντας γεύματα πλούσια σε πρωτείνη, που μπορούμε να βρεθούμε σε ξηρούς καρπούς, σπόρους, καθαρό κρέας, σόγια και γαλακτοκομικά μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε λιγότερη πείνα μέχρι το απόγευμα που μπορεί να σας οδηγήσει σε κάτι γλυκό. Μία έρευνα του 2016, που δημοσιεύτηκε στο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics αποκάλυψε ότι τα γεύματα πλούσια σε πρωτεϊνη θα σας κάνουν να αισθάνεστε πιο χορτάτη απο τα γεύματα χαμηλότερα σε πρωτεϊνη.

5. Προσέχτε τις σάλτσες που βάζετε στις σαλάτες σας

Είναι πολύ καλό που αποφεύγετε το ψωμί αλλά το να επιλέξετε μια σαλάτα δεν σημαίνει αυτόματα ότι γλιτώνετε θερμίδες. Καλύτερα να επιλέγετε λαχανικά και να προσέχετε όλα τα άλλα που προσθέτετε. Τυριά, κρουτόν, μπέικον ακόμα και αποξηραμένα φρούτα μπορεί να είναι πλούσια σε θερμίδες οπότε αν κάνετε αυστηρή δίαιτα καλό είναι να τα αποφεύγετε.

6. Παραγγείλτε φαγητό πριν πεινάσετε

Αν μπορείτε να παραγγείλετε από το αγαπημένο σας delivery online, εκμεταλλευτείτε το. Μία έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2016  Journal of Marketing Research έδειξε ότι οι άνθρωποι που διάλεγαν το γεύμα τους τουλάχιστον μία ώρα πριν να φάνε, είχαν την τάση να παραγγέλνουν γεύματα με λιγότερες θερμίδες απο αυτούς που παραγγέλνουν και τα καταναλώνουν αμέσως.

7. Κρατήστε την κουζίνα σας καθαρή

Κρατώντας την κουζίνα σας καθαρή μπορεί να σας γλυτώσει απο περιττές θερμίδες.Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2016 στο Environment and Behavior, οι γυναίκες που περνάνε δέκα λεπτά σε μια ακατάστατη κουζίνα έφαγαν τα διπλά μπισκότα (και 53 θερμίδες περισσότερες) απο αυτές που βρέθηκαν στο ίδιο δωμάτιο και ήταν καθαρό και οργανωμένο.

8. Μαγειρέψτε περισσότερο στο σπίτι

Αν έχετε ήδη πάρει απόφαση να μαγειρεύετε περισσότερο στο σπίτι φέτος, μπορεί να σας φανεί χρήσιμο να ξέρετε ότι αυτό μπορεί να σας γλιτώσει και θερμίδες. Μια έρευνα του 2015 study στο επιστημονικό περιοδικό Public Health Nutrition απέδειξε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωνσαν σπιτικό φαγητό έξι ή εφτά νύχτες την εβδομάδα κατανάλωναν 150 λιγότερες θερμίδες απο αυτούς που μαγειρεύουν μία φορά την εβδομάδα ή και καθόλου.

Διαβάστε επίσης:

Ποιος παίκτης του Survivor βγαίνει με μια πολύ γνωστή ελληνίδα κληρονόμο;