6 tips για να αποκτήσετε το ιδανικό βάρος

Ιδανική δίαιτα δεν υπάρχει, μόνο ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Ο κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικές ανάγκες, για αυτό η διατροφή που πρέπει να ακολουθήσει πρέπει να είναι «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα του. Υπάρχουν, βέβαια, 6 κανόνες που αν τους ακολουθήσει κανείς μπορεί να φτάσει στο ιδανικό βάρος και μάλιστα χωρίς να πιεστεί αρκετά από κάποιο συγκεκριμένο εβδομαδιαίο πλάνο:

1.Συνδυασμός τροφών

Αποφύγετε να συνδυάζετε πολλούς υδατάνθρακες στο ίδιο πιάτο. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τα τρόφιμα που περιέχουν καλούς υδατάνθρακες, για αυτό μη βιαστείτε να τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας. Αντίθετα, αντικαταστήστε τους «κακούς» υδατάνθρακες, τα μακαρόνια, το ψωμί, το ρύζι, με περισσότερα φρούτα και λαχανικά της αρεσκείας σας. Περιορίστε, επίσης, τα τρόφιμα με «κρυφές» προσθήκες ζάχαρης.

2.Προσοχή στο αλάτι

Το αλάτι επιδρά στον οργανισμό όπως και η ζάχαρη, καθώς προσθέτει «κενές» θερμίδες. Η υπερβολική πρόσληψη αλατιού μπορεί, επίσης, να προκαλέσει αύξηση βάρους, υψηλή αρτηριακή πίεση ή ημικρανίες.

3.Κορεσμένα και μονοακόρεστα λίπη

Το λίπος δεν είναι πάντα εχθρός, εκτός από τα γνωστά «κακά» λίπη. Η ισορροπία της πρόσληψης λίπους στα γεύματα μπορεί να αποτρέψει την αύξηση του βάρους, ενώ σας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια. Καταργήστε τα κορεσμένα λίπη και βάλτε στη διατροφή σας περισσότερα ακόρεστα ή μονοακόρεστα λιπαρά. Πηγές μονοακόρεστων λιπαρών είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, ενώ ακόρεστων ο σολομός και ο λιναρόσπορος.

Διαβάστε περισσότερα στο Unique-ermes.com.cy