5 τροφές-σύμμαχοι στο κρυολόγημα

Κανείς δεν θέλει να είναι άρρωστος κατά τη διάρκεια των γιορτών αφού ακόμα και μια απλή καταρροή ή ένα βήχας μπορεί να μας κόψει την όρεξη αλλά και τη διάθεση! Ευτυχώς υπάρχει τρόπος να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας βάζοντας στη διατροφή σας τις κατάλληλες τροφές.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι σύμμαχοί σας πριν αλλά και κατά τη διάρκεια ενός κρυολογήματος. Επιλέξτε εποχικά φρούτα και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Μπρόκολο
Το μπρόκολο περιέχει βιταμίνη C αλλά και λουτεΐνη και σουλφοραφάνη που βοηθά την άμυνα του οργανισμού.

Διαβάστε την συνέχεια στο Unique by Ermes