5 εύκολοι τρόποι για να μην πάρετε κιλά το Πάσχα

Το Πάσχα αποτελεί μια σημαντική γιορτή που συνοδεύεται από διάφορα «νόστιμα» έθιμα όπως το βάψιμο των κόκκινων αυγών, το σούβλισμα του αρνιού, το τσουρέκι. Το πασχαλινό τραπέζι αδιαμφισβήτητα περιλαμβάνει πολλά φαγητά με πρωταγωνιστές το κρέας, όπως το κοκορέτσι, το αρνί και την μαγειρίτσα.Υπάρχει άραγε κάποιος τρόπος να φάμε ό,τι θέλουμε στο Πασχαλινό τραπέζι χωρίς να παχύνουμε;

1.Τρώμε με βάση την ποιότητα και όχι την ποσότητα

Δεν καταναλώνουμε ό,τι βλέπουμε στο πασχαλινό τραπέζι, αλλά επιλέγουμε τα πιο νόστιμα και θρεπτικά φαγητά σε μικρές ποσότητες. Για παράδειγμα, προτιμήστε το κρέας με σαλάτα και αποφύγετε να φάτε πολύ ψωμί και (πολλά) αυγά.

2.Ξέρουμε ότι ο μεγαλύτερος πειρασμός είναι τα σοκολατένιο αυγά

Προσπαθήστε να το απολαύσετε σε μικρές ποσότητες μετά το γεύμα. Συγκεκριμένα ένα μεγάλο σοκολατένιο αυγό μπορεί να περιέχει μέχρι και 1000 θερμίδες ενώ ένα μικρό 72.

3.Προσοχή στη μαγειρίτσα!

Το βράδυ της Ανάστασης τρώγεται η παραδοσιακή μαγειρίτσα, οπότε καλό θα ήταν το 
επόμενο βράδυ της Κυριακής του Πάσχα -και μετά το πασχαλινό τραπέζι-  να φάτε ελαφριά.

4.Μην ξεχνάτε τα φρούτα

Φροντίστε να γεμίσετε το ψυγείο με φρέσκα φρούτα και απολαύστε τα μετά τα γεύματα.

5.Χαλαρώστε και αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο να απολαύσει τις λιχουδιές του Πάσχα

Δεν θα συμβεί κάτι αν κάνετε στην άκρη την δίαιτα σας μια μέρα,απλά προσέξτε τις υπόλοιπες μέρες να μην το παρακάνετε.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram