4 diet tips για να τρώτε λιγότερο το βράδυ

Αν ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχετε βραδινές λιγούρες. Αν όμως δεν καταναλώνετε ενδιάμεσα γεύματα ή τα γεύματά σας είναι μικρά ή απέχουν πολύ μεταξύ τους μπορεί κάθε βράδυ να πεινάτε πολύ. Αυτό μπορεί να χαλάσει όχι μόνο τη διάθεσή σας-αφού θα νιώθετε τύψεις για το τσιμπολόγημα- αλλά και τη σιλουέτα σας.

1.Τα γεύματά σας πάντα πρέπει να έχουν πρωτείνη έτσι ώστε να χορταίνετε για περισσότερο διάστημα και να μην πεινάτε αργότερα.

2.Πιέιτε ζεστό τσάι ή ένα ρόφημα βοτάνων κάθε φορά που έχετε επιθυμία για φαγητό μετά το βραδινό. Θα κάνει καλό στον ύπνο σας αλλά και στη σιλουέτα σας.

Διαβάστε την συνέχεια στο Unique by Ermes