3 τρόποι για να τρώτε υγιεινά, εάν δεν σας αρέσουν τα λαχανικά

Δεν είναι μόνο τα παιδιά που κάνουν γκριμάτσες αποδοκιμασίας κάθε φορά που βλέπουν λαχανικά στο πιάτο τους. Πολλοί ενήλικες δεν συνηθίζουν να τρώνε λαχανικά επειδή δεν τους αρέσει η γεύση τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επωφεληθούν από τα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν.

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε μια υγιεινή διατροφή γιατί περιέχουν βιταμίνες, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού ενώ ταυτόχρονα κάνουν καλό και στη σιλουέτα αφού χορταίνουν με λίγες θερμίδες και μπορούν να μας βοηθήσουν να ακολουθήσουμε μια δίαιτα με στόχο την απώλεια κιλών.

Πώς μπορείτε όμως να βάλετε στη διατροφή σας τα λαχανικά εάν δεν σας αρέσουν;

Υπάρχουν λαχανικά που είναι νόστιμα
Μπορεί να μην σας αρέσουν τα λαχανικά, αλλά μπορεί να μην έχετε ανακαλύψει ποια λαχανικά βρίσκετε νόστιμα. Δοκιμάστε μια ποικιλία λαχανικών για να ανακαλύψετε τις διαφορετικές γεύσεις και υφές και δοκιμάστε διαφορετικούς τρόπους μαγειρικής. Για παράδειγμα αν σας αρέσουν οι γλυκές γεύσεις δοκιμάστε καρότα και καλαμπόκι ενώ αν σας αρέσουν τα φυλλώδη λαχανικά, δοκιμάστε τα λαχανάκια βρυξελλών. Δοκιμάστε να ψήσετε το κουνουπίδι –έχει διαφορετική γεύση από το βραστό- ή να μαγειρέψετε το μπρόκολο στον ατμό.

Κρύψτε τη…γεύση
Όπως θα κάνατε και για ένα παιδικό γεύμα, προσπαθήστε να κρύψετε τις γεύσεις που δεν σας αρέσουν. Προσθέστε στον πουρέ πατάτες δύο μπουκετάκια μπρόκολο ή παντζάρι και βάλτε στα μπιφτέκια τριμμένο καρότο. Δεν θα καταλάβετε τη διαφορά!

Προσθέστε βούτυρο και αλάτι
Μαγειρέψτε τα λαχανικά και προσθέστε στο τέλος λίγο βούτυρο ή αλάτι. Αν νομίζετε ότι δεν έχει νόημα γιατί έτσι το αποτέλεσμα δεν θα είναι τόσο υγιεινό, κάνετε λάθος. Είναι προτιμότερο να καταναλώσετε λαχανικά με λίγο βούτυρο παρά καθόλου λαχανικά!