Ποιο είναι το φρούτο με τη ζουμερή και πικάντικη γεύση για λεία και “ζωντανή” επιδερμίδα, ισχυρό ανοσοποιητικό και καλύτερη πέψη
Γυναίκα με φρούτα
Credit: 123RF

Τα ακτινίδια, τα μικρά φρούτα με την ζουμερή πράσινη σάρκα και γλυκιά αλλά πικάντικη γεύση, είναι κάτι περισσότερο από μια πολύχρωμη προσθήκη στη φρουτοσαλάτα σας. Από την ενίσχυση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού έως την υποστήριξη του υγιούς δέρματος, η τακτική ενσωμάτωση του ακτινιδίου στη διατροφή σας μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Αυτό το μικρό αλλά δυνατό φρούτο είναι γεμάτο με απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και φυσική γλυκύτητα. Δοκιμάστε ακτινίδιο σε διαφορετικά γεύματα και σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Βελτίωση ανοσοποιητικού συστήματος  

«Τα ακτινίδια είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, ενός μικροθρεπτικού συστατικού που παίζει πολλαπλούς κρίσιμους ρόλους στο ανοσοποιητικό μας σύστημα» τονίζει ο Alex Turnbull, RDN, LD, εγγεγραμμένος διαιτολόγος που ειδικεύεται στη διατροφή των παιδιών στο The Family Nutritionist. Αυτή η απαραίτητη βιταμίνη δρα ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, το οποίο μπορεί να προστατεύσει τα κύτταρα του σώματός μας από βλάβες.

Ο Turnbull υπογραμμίζει μια ανασκόπηση που συζητά πώς η βιταμίνη C μπορεί να παίζει ρόλο στην έμφυτη ανοσία, η πρώτη γραμμή άμυνας του οργανισμού ενάντια σε ασθένειες, λοιμώξεις και άλλους ανεπιθύμητους εισβολείς. Στην πραγματικότητα, η ανασκόπηση υπογραμμίζει μια μελέτη που δείχνει μια αύξηση 20% στη δραστηριότητα των ουδετερόφιλων μετά τη λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης C, ενισχύοντας δυνητικά την ικανότητα του σώματος να αποκρούει τα παθογόνα και να υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Συνολικά, συνοψίζει, «Η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων βιταμίνης C είναι σημαντική για τη διασφάλιση της βέλτιστης ανοσοποιητικής υγείας». Ευτυχώς, ένα ακτινίδιο μπορεί να παρέχει πάνω από το 60% της συνιστώμενης ημερήσιας αξίας για βιταμίνη C.

Ακτινίδια κομμένα
Credit: 123RF

Συμβάλει στην υγεία της καρδιάς

«Τα ακτινίδια έχουν βιταμίνη C και κάλιο και μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Η διατήρηση της βέλτιστης αρτηριακής πίεσης έχει σημασία για την υγεία της καρδιάς, καθώς ελαχιστοποιεί τη συνολική πίεση στην καρδιά και τις αρτηρίες. Μια πρόσφατη μελέτη βρήκε μια σύνδεση μεταξύ της μειωμένης συστολικής αρτηριακής πίεσης σε υγιή άτομα που κατανάλωναν μόνο δύο φρούτα ακτινίδια την ημέρα» επισημαίνει η Kate Peterson, RD, εγγεγραμμένη διαιτολόγος.

Βοηθάει στη καλύτερη πέψη

Το ακτινίδιο είναι μια πηγή διαιτητικών ινών που βοηθά στην προώθηση της ομαλής πέψης και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Το ακτινίδιο περιέχει επίσης ένα ένζυμο, την ακτινιδίνη, το οποίο πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι μπορεί να βελτιώσει τη διάσπαση και την πέψη ορισμένων πρωτεϊνών.

Γυναίκα με ακτινίδιο
Credit: 123RF

Υποστηρίζει το υγιές δέρμα

Τα ακτινίδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία η έρευνα δείχνει ότι παίζει κρίσιμο ρόλο στη σύνθεση κολλαγόνου, σύμφωνα με τον Turnbull. Η ύπαρξη αρκετού κολλαγόνου στο σώμα βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και μειώνει την εμφάνιση λεπτών γραμμών και ρυτίδων.

Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε ότι η τακτική κατανάλωση τροφών πλούσιων σε βιταμίνη C, όπως το ακτινίδιο, μπορεί να συμβάλει σε μια πιο λεία, πιο ζωντανή επιδερμίδα.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα