Vestiaire Co: Τάσσεται κατά της γρήγορης μόδας με την πιο cool καμπάνια – Θα πετύχει τον σκοπό της;
Vestiaire Co από την εκδήλωση στη Νέα Υόρκη
Credit: Vestiare Co/Instagram

Δεν είναι μυστικό. Η γρήγορη μόδα αποτελεί μάστιγα για τους κολοσσούς της πολυτελούς μόδας. Η Vestiaire Co όμως ξεκινά τον αγώνα κατά αυτής της τάσης, με μια κίνηση που ανατρέπει τα δεδομένα. Το δημοφιλές αγοραστικό second hand site ανακοίνωσε πως θα επιβάλει κριτήρια ορισμού για τη γρήγορη μόδα. Και αυτό θα το πετύχει σε συνεργασία με επιτροπή ειδικών του χώρου. Με λίγα λόγια, δεν θα μεταπωλεί ρούχα και αντικείμενα από αλυσίδες fast fashion.

Τι είναι η γρήγορη μόδα

Ο όρος “γρήγορη μόδα” αφορά στην τάση ραγδαίας παραγωγής και κατανάλωσης στον χώρο της μόδας. Είναι ένα μοντέλο που υπονοεί χαμηλό κόστος και ποιότητα, ανανέωση προϊόντων, ευρεία ποικιλία και έντονες προσφορές.

Η κίνηση της Vestiaire Co

Η Vestiaire Co ξεχωρίζει με μια επαναστατική προσέγγιση, απαγορεύοντας ορισμένα brands που θεωρεί ότι συμβάλλουν στη γρήγορη μόδα. Με βάση πέντε κριτήρια, συμπεριλαμβανομένου χαμηλού κόστους και δυνατότητα επισκευής, η εταιρεία δημιουργεί ένα πλαίσιο για τον περιορισμό της υπερπαραγωγής και υπερκατανάλωσης.

Η επιρροή της κίνησης

Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της δέσμευσης της Vestiaire Co για μια πιο βιώσιμη μόδα, αναδεικνύοντας τις καταστροφικές συνέπειες της γρήγορης μόδας στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό τομέα. Με ένα δυναμικό μήνυμα, η εταιρία κάνει προσπάθειες να κινητοποιήσει τους καταναλωτές προς την υιοθέτηση πιο βιώσιμων επιλογών.

Ξέρετε πως κάθε χρόνο πετάμε στα σκουπίδια 92 εκατομμύρια τόνους υφάσματα;

Τα ‘υφάσματα απόβλητα’ γεμίζουν ολόκληρο το Empire State Building, δημιουργούν έναν πύργο στο μέγεθος του Πύργου του Άιφελ ή γεμίζουν το Buckingham Palace. Η λύση; Συμμετέχετε στο κίνημα και #σκεφτόμαστεπρώτααγοράζουμεδεύτερα για έναν πιο βιώσιμο μέλλον. #ζήτωημόδα

Δεν είναι σίγουρο εάν αυτή η πρωτοποριακή κίνηση θα επιφέρει αποτελέσματα. Ή ακόμη αν η γρήγορη μόδα ήρθε για να μείνει. Με τη Vestiare Co να ηγείται του κινήματος, η τάση της ηθική κατανάλωσης ενδέχεται να καθιερωθεί ως πρωταγωνιστικό μοντέλο για το μέλλον.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα