Έρευνα: Τελικά πόσο ευτυχισμένοι είμαστε;
Σύμφωνα με μια νέα ερευνητική έκθεση της Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) και της Gretchen Rubin (συγγραφέα,podcaster καθώς και πέντε φορές best seller των New York Times), οι άνθρωποι θέλουν τα εμπορικά σήματα να τους δημιουργούν χαρούμενα συναισθήματα και να τους κάνουν να χαμογελούν, αλλά οι επικεφαλής των επιχειρήσεων φοβούνται να χρησιμοποιούν το χιούμορ … Συνεχίστε να διαβάζετε το Έρευνα: Τελικά πόσο ευτυχισμένοι είμαστε;.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί