Η Scarlett Johansson μπορεί να κάνει οτιδήποτε και να είναι πάντα σέξι. Ακόμη και όταν διαφημίζει μία σόδα. Εξάλλου, δεν πήρε άδικα τον τίτλο της πιο sexy γυναίκας του πλανήτη. Η 29χρονη ηθοποιός αποτελεί το νέο πρόσωπο της εταιρίας SodaStream International και το σποτ που πρωταγωνιστεί δημιουργήθηκε για να προβληθεί στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Αμερικής. Το πρόβλημα: Η διαφήμιση «κόπηκε» καθώς προσπαθούσε να παραβεί τους αυστηρούς κανόνες του Fox. Ο λόγος; Στο τέλος της διαφήμισης η Scarlett λέει «Sorry Coke and Pepsi» κάτι το οποίο σημαίνει πως οι διοργανωτές το έκριναν ως αντιδεοντολογικά ανταγωνιστικό προϊόν.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η εταιρεία που έβγαλε το spot ήθελε να προκαλέσει καθώς θα γινόταν το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης. Είναι τυχαίο πως το video είχε πάνω από 1 εκατ. χτυπήματα σε λιγότερο από 24 ώρες;
Να θυμίσουμε πως η όμορφη ηθοποιός είχε βρεθεί πάλι στο στόχαστρο για τη διαφήμιση καθώς τα αρνητικά σχόλια στα αμερικανικά μέσα ανέφεραν πως μέσω του σποτ η 29χρονη εκφράζει την υποστήριξή της στην πολιτική του Ισραήλ και αυτό διότι η εταιρεία που παράγει το προϊόν του σποτ εδρεύει στη Δυτική Όχθη.
Παρόλα αυτά η ηθοποιός ξεκαθάρισε στον ξένο Τύπο πως δεν είχε πρόθεση να γίνει το πρόσωπο κάποιου κοινωνικού ή πολιτικού κινήματος, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Sodastream.
Δείτε το Video:
Διαβάστε ακόμη: