Η νέα multi-culti καμπάνια του Riccardo Tisci για τον οίκο Givenchy

Ο Creative Director του οίκου Givenchy, Riccardo Tisci, επιμελήθηκε προσωπικά τη νέα καμπάνια τoυ brand για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2014. Τίποτα ασυνήθιστο μέχρι στιγμής. Ο ίδιο έχει δείξει στο παρελθόν πως δεν διστάζει να πειραματιστεί και να τολμήσει να σπάσει τα στεγανά της ομορφιάς, έτσι όπως αυτά έχουν οριστεί από τα ΜΜΕ σε όλο τον δυτικό κόσμο. Το 2010 έδωσε σε ένα τρανσέξουαλ μοντέλο -την Lea T– την ευκαιρία να περπατήσει στην πασαρέλα του, ενέργεια που είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τις πιο συντηριτικές fans του οίκου.

Κατεβάστε τώρα τo νέο InStyle στο iPad σας εντελώς δωρεάν!

Ο ίδιος θαυμάζει τη διαφορετικότητα και πιστεύει πως και ο κόσμος είναι έτοιμος να τη δεχτεί. Στην καινούργια καμπάνια λοιπόν τα μοντέλα του Tisci ενσωματώνουν αυτήν τη πολυμορφία που ο ίδιος πρεσβεύει και φέρνουν διεθνή πρότυπα ομορφιάς από διαφορετικές γωνιές του πλανήτη στη διαφημιστική εκστρατεία του γαλλικού οίκου μόδας. H γνωστή τραγουδίστρια, συνθέτης, ηθοποιός και ακτιβίστρια, Erykah Badu, ενσαρκώνει ένα από αυτά τα «νέα» πρότυπα ομορφιάς του οίκου.

Το μήνυμα που θέλει να περάσει ο σχεδιαστής είναι πως «κάποια μέρα οι άνθρωποι θα δέχονται τους διαφορετικούς ανθρώπους σαν να είναι όλοι ίδιοι. Γιατί στην ουσία όλοι μοιάζουμε. Όλοι είμαστε άνθρωποι.»

Διαβάστε ακόμα: Marc Jacobs – Πώς πραγματικά νιώθει για τον διάδοχο του στον οίκο Louis Vuitton;