Η Έβελυν Καζαντζόγλου μιλά στο InStyle για το modeling, το bulling που έχει δεχτεί και για το εάν σκέφτεται να ασχοληθεί με την τηλεόραση

Δεν γνώριζα πως η Έβελυν έχει ιδιαίτερη αδυναμία στην ιππασία. Αυτόματα σκεφτήκαμε στο περιοδικό πως θα γινόταν μια ωραία παραγωγή σ’ έναν ιππικό όμιλο, με την ίδια να φορά μοναδικές fashion δημιουργίες, ως αμαζόνα, πάνω στα λευκά και καφέ άλογα που τόσο αγαπάει. Λίγο πριν καλωσορίσουμε την άνοιξη, συνομιλώ μαζί της σε μια άκρως αληθινή συνέντευξη, με την ίδια να κάνει έναν απολογισμό καριέρας και ζωής, δίχως φραγμούς και δεύτερες σκέψεις.

Pier Antonio Gaspari τοπ και φούστα, Linea Imports. Μπότες ιππασίας από προσωπική συλλογή. Karl Lagerfeld γάντια, attica.

ΕΙΡΗΝΗ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ: Ποια ιδιότητα θα έδινες στον εαυτό σου;

ΕΒΕΛΥΝ ΚΑΖΑΝΤΖΟΓΛΟΥ: Μοιράζω τον χρόνο μου ανάμεσα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Στην Κύπρο εξακολουθώ να έχω συνεργασία με το κανάλι MAD – είναι ένας αιώνιος έρωτας η δουλειά μου εκεί. Επιπλέον, είμαι content creator για τα social media τα δικά μου αλλά και άλλων, όπου φροντίζω να έχουν ένα μοναδικό περιεχόμενο. Παράλληλα, δεν είμαι έτοιμη μετά από 18 χρόνια πορείας να αφήσω την ιδιότητα του μοντέλου. Η μόδα είναι όλη μου η ζωή.

 Ε.Ζ.: Πώς θα χαρακτήριζες με τρεις λέξεις την πορεία σου μέχρι στιγμής;

Ε.Κ.: Είχα πολλά σκαμπανεβάσματα και δεν είμαι ο άνθρωπος που είχε αυτό που λέμε «άστρο». Για να πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν το έχει αληθινά κανείς. Κατάφερα στη ζωή μου κάποια πράγματα με πολύ κόπο και πολλή δουλειά. Κουράστηκα να αποδείξω την αξία μου, να τα καταφέρω, να είμαι συνεπής. Έχω πάντα το άγχος να βελτιώνομαι και να στοχεύω προς  το καλύτερο. Δεν παίρνω ποτέ μια ανάσα, καθώς κυνηγάω ασταμάτητα το κάτι παραπάνω.

Ε.Ζ.: Με τι θα ήθελες να ασχοληθείς επαγγελματικά όταν έρθει η στιγμή να αφήσεις το μόντελινγκ;

Ε.Κ.: Το μόντελινγκ πράγματι θα κάνει τον κύκλο του και ήδη για μένα δεν αποτελεί την κύρια απασχόλησή μου. Ως content editor έχω διαγράψει μια νέα πορεία και αυτό με «ζει», όπως και το ότι δανείζω τη φωνή μου σε voice overs, σε διαφημιστικά και ντοκιμαντέρ, κυρίως στο εξωτερικό. Έχω πλέον επιλέξει ένα άλλο αντικείμενο δουλειάς, παρόλο που η μόδα δεν έχει ηλικία. Βλέπουμε, για παράδειγμα, το top model Naomi Campbell να πρωταγωνιστεί ακόμα στον χώρο, όπως και πολλά ακόμα μοντέλα με ποικίλα χαρακτηριστικά. Στοιχεία όπως το μέγεθος ή το χρώμα του δέρματος δεν παίζουν ρόλο και το diversity μεσουρανεί στον πλανήτη «μόδα». Όσο μια γυναίκα παράγει έργο και είναι updated, την κρατάει το σύστημα «ζωντανή».

H&M Conscious Exclusive φόρεμα, hm.com. Katerina Κaroussos καπέλο, katerinakaroussos.com.

 Ε.Ζ.: Έχεις δηλώσει πως έχεις δεχτεί bullying λόγω εμφάνισης σε νεαρή ηλικία. Μετά από κάποια χρόνια, τι μάθημα ζωής σού άφησε αυτή η εμπειρία;

 Ε.Κ.: Κατάφερα αυτό που έζησα να το μετατρέψω σε κάτι θετικό, κάτι που με κάνει να αισθάνομαι τώρα ευγνώμων. Με έκανε να είμαι σήμερα πιο δυνατή, καθόλου αχάριστη, να μπορώ να στέκομαι στα πόδια μου, να προσπαθώ συνεχώς να εξελίσσομαι, να είμαι κατασταλαγμένη σε ό,τι μου έχει δώσει ο Θεός. Άλλωστε όταν «τρώμε χαστούκια» σε αυτή τη ζωή, επανερχόμαστε στην πραγματικότητα. Το ότι είχα δεχτεί bullying λόγω εξωτερικής εμφάνισης με έμαθε να εκτιμώ τον δίπλα μου και να μην κατακρίνω κανέναν.

 Ε.Ζ.: Ποια είναι η μεγαλύτερη κατάκτησή σου μέχρι στιγμής;

Ε.Κ.: Να μπορώ να σταθώ δυναμικά σε όποιο σημείο του πλανήτη βρεθώ. Κάτι που έχω αποδείξει στον εαυτό μου και στην οικογένειά μου.

Ε.Ζ.: Φιλοδοξία και ταλέντο. Ποιο από τα δύο πιστεύεις ότι οδηγεί στην επιτυχία;

Ε.Κ.: Και τα δύο αρχικά. Αλλά αν έπρεπε να διαλέξω, θα απέρριπτα και τα δύο και θα έλεγα με βεβαιότητα η σκληρή δουλειά. Η φιλοδοξία και το ταλέντο δεν είναι αρκετά. Η ζωή μού έχει αποδείξει ότι η εργατικότητα είναι αυτή που σε φέρνει κοντά στους στόχους σου. Όλα τα άλλα είναι ένα συναίσθημα.

Max Mara φόρεμα, attica, Max Mara Boutique. Zώνη Zara, zara.com. Giorgio Hatter καπέλο, giorgiohatter. gr. Μπότες ιππασίας από προσωπική συλλογή.

Ε.Ζ.: Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έμαθες από την εμπειρία σου ως μοντέλο;

Ε.Κ.: Στον χώρο αυτό δεν σταματάς να μαθαίνεις. Κάποτε μου έλεγαν να είμαι ανεκτική, για να επιβιώσω και να διακριθώ. Σήμερα πια έχω γίνει πιο αυστηρή. Έχω σταματήσει να λέω «είμαι παιδί» και πρέπει να ανεχτώ κάποιες καταστάσεις. Θα πατήσω πόδι. Έχω δουλέψει πολύ και σκληρά για να φτάσω εδώ που είμαι και δεν ανέχομαι κακές συμπεριφορές και καταστάσεις που με θίγουν. Παλιότερα έβαζα μπροστά το συναίσθημα, αλλά όχι πια.

Ε.Ζ.: Μόντελινγκ και Instagram. Πώς συνδυάζονται πλέον αυτά τα δύο;

Ε.Κ.: Ο κόσμος νομίζει ότι είναι δύο ίδια πράγματα ενώ δεν είναι. Βέβαια για αυτή την αντίληψη φταίμε και εμείς. Βλέπεις επιτυχημένα top models του εξωτερικού που είναι αδρανή στα social media και από την άλλη νέα, όμορφα κορίτσια που κερδίζουν αρκετά χρήματα, χωρίςνα ανήκουν στον χώρο του μόντελινγκ. Το Instagram είναι μια insta κατάσταση που σχετίζεται με τη ζωή σου. Το μόντελινγκ είναι κάτι τόσο διαφορετικό. Κάστινγκ, πασαρέλες, editorials σε περιοδικά, απόρριψη, fittings, ταξίδια και κούραση.

Ε.Ζ.: Είναι τελικά εύκολο να ξεχωρίσει κανείς σε αυτό τον χώρο;

 Ε.Κ.: Είναι πολύ μπερδεμένες οι πληροφορίες που παίρνουμε.

 Ε.Ζ.: Fashion weeks ως μοντέλο ή ως blogger;

Ε.Κ.: Βάφτισέ με blogger, influencer, content editor, αλλά έχοντας παρευρεθεί σε όλες τις εβδομάδες μόδας, αυτή την περίοδο ζηλεύω πολύ που παρακολουθώ τα catwalks ως θεατής και δεν περπατώ σε αυτά. Πάντα θα μου λείπει η πασαρέλα και είναι κάτι που δεν συγκρίνω με τη φωτογραφία ή οτιδήποτε άλλο.

Costarellos
φόρεμα,
costarellos.com.

 Ε.Ζ.: Μόλις επισκέφτηκες τις εβδομάδας μόδας σε όλο τον κόσμο και ξεχώρισες ως μία από τις πιο καλοντυμένες influencers από μεγάλα περιοδικά μόδας. Τι είναι τελικά για εσένα στιλ;

 Ε.Κ.: Στιλ για μένα είναι η ίδια μας η προσωπικότητα, αυτά που πιστεύουμε και ό,τι εκπέμπουμε στους άλλους. Καταλαβαίνει κανείς σε τι διάθεση βρίσκομαι κοιτάζοντας τι φοράω. Δεν έχει σημασία ποια είναι αξία των ρούχων και τι brand φοράς. Τα ρούχα πρέπει να είναι μέρος της διασκέδασής μας, να μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα. Συχνά δημιουργώ ρούχα και κυρίως υποδήματα, διότι αισθάνομαι ότι είναι σαν να ζωγραφίζω. Δεν είναι λίγες οι φορές που σε συνεργασία με σχεδιαστές έχω φτιάξει παπούτσια –τα οποία αγαπώ– με δικό μου σχέδιο.

Ε.Ζ.: Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε μερικά χρόνια από τώρα;

Ε.Κ.: Από παλιά έχω αδυναμία στα παπούτσια αλλά και στο σχέδιο και τη δημιουργία αυτών. Σε δέκα χρόνια όμως θα ήθελα να έχω παραμείνει στον χώρο της μόδας και ίσως περισσότερο στον τομέα του art direction.

Ε.Ζ.: Υπάρχει καθόλου ελεύθερος χρόνος ανάμεσα σε τόσα ταξίδια και projects του εξωτερικού;

 Ε.Κ.: Ναι έχω! Προτεραιότητα δίνω σίγουρα στους φίλους μου, που είναι το οξυγόνο μου. Επίσης λατρεύω να ταξιδεύω με τις φίλες μου, αλλά και να περνάω λίγο ποιοτικό χρόνο μόνη μου.

 Ε.Ζ.: Έρωτας: πώς θα τον χαρακτήριζες;

Ε.Κ.: Μακάρι να υπάρχει στη ζωή μου, διότι ο έρωτας πάντα μου δίνει ώθηση καθώς είναι μεγάλη κινητήρια δύναμη.

Ε.Ζ.: Τηλεόραση μόδας θα έκανες στο κομμάτι της παρουσίασης;

Ε.Κ.: Ναι, θα το σκεφτόμουν ως ένα επόμενο βήμα εξέλιξης, με την προϋπόθεση ότι το concept θα ταιριάζει με αυτό που θέλω να κάνω και θα συνάδει με την πορεία μου. Δίψα για προβολή και για το γυαλί δεν έχω. Αν το κάνω όμως, επιθυμώ να βγει μοναδικό! Διότι διψάω για δημιουργία.

 Ε.Ζ.: Τι θα δούμε άμεσα από την Έβελυν;

Ε.Κ.: Πολλά ταξίδια, αλλάζοντας λίγο το έντονο ύφος μόδας στη δουλειά μου και εντάσσοντας το ταξιδιωτικό στοιχείο περισσότερο. Είναι ωραίο να μυείς τους ακόλουθούς σου στις εμπειρίες σου και να μπορούν να μαθαίνουν από αυτές και να συνδυάζουν γνώσεις μόδας και ταξιδιού. Αυτή τη στιγμή, καθώς τα social media κατευθύνουν νέες κοπέλες λανθασμένα. Μας τα έχουν δώσει όλα απλόχερα. Νέα κορίτσια γίνονται εύκολα πρωταγωνίστριες στα social media, έχοντας έτσι αφορίσει την προοπτική ανώτερων σπουδών. Σημασία πια έχει η διάρκειά σου σε αυτό τον χώρο και όχι πόσα χρήματα θα βγάλεις σαν «πυροτέχνημα». Παροτρύνω τις μικρότερες κοπέλες αρχικά να σπουδάσουν, διότι ο κόσμος των social media ίσως να μην έχει πολλή ζωή.

Styling: Πέννυ Ιωαννίδου

Φωτογραφίες: Νίκος Μαλλιάκος

Instafeed

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα