Η Δέσποινα Βανδή διαφημίζει γιαούρτια: Από πού εμπνέεται;

Δέκα χρόνια μετά την πρώτη της διαφήμιση για γνωστή εταιρία κινητής τηλεφωνίας, η Δέσποινα Βανδήεπιστρέφει στην τηλεοπτική οθόνη ως πρωταγωνίστρια της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το γιαούρτι «Αγελαδίτσα», όπως αναφέρει το Peoplegreece.com

Με σύνθημα «Οι επιλογές μου έχουν κάτι το κλασικό, γιατί το κλασικό είναι αυτό που με εμπνέει και στο οποίο επιστρέφω πάντα», η τραγουδίστρια, η οποία ξέρει καλά να βγάζει εις πέρας όσους ρόλους της ανατίθενται, παρουσιάζει την καθημερινότητά της μέσα από ένα απολαυστικό σποτ, υψηλής αισθητικής και ποιότητας.

Σύμφωνα με το σενάριο, η ίδια βρίσκεται στο στούντιο φωτογράφισης, επιστρέφει στο σπίτι, μελετά τα τραγούδια της, κάνει τη γυμναστική της, συναντιέται με τις φίλες της, διαβάζει και παίζει με τα παιδιά της και στο τέλος χαλαρώνει απολαμβάνοντας το γιαούρτι της, μια κλασική επιλογή για την ίδια.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι κεντρικό πρόσωπο της προηγούμενης διαφημιστικής καμπάνιας ήταν ο Σάκης Ρουβάς.

Ας θυμηθούμε και την προηγούμενη διαφήμισή της:

Διαβάστε ακόμα:

Πατρίτσια Άμπραχαμς: Η απάντησή της στην Βανδή που την κατηγόρησε για «αντιεπαγγελματική συμπεριφορά»

Η πιο καλή νοικοκυρά: Η Δέσποινα Βανδή δίνει τη συνταγή για τα πολυσυζητημένα κουλουράκια της

Είναι επίσημο! Η Δέσποινα Βανδή και ο Στέλιος Ρόκκος συνεργάζονται για πρώτη φορά

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα