Έλλη Κοκκίνου: Πώς έχει καταφέρει να είναι πιο λεπτή από ποτέ 

Όπως διαβάζουμε στο Peoplegreece.com, η Έλλη Κοκκίνου ακολουθεί ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. «Έχω κόψει τη γλουτένη (επιλέγω πλέον ζυμαρικά, ψωμί και κράκερ χωρίς γλουτένη) και τα γαλακτοκομικά, όπου τα έχω αντικαταστήσει με προϊόντα σόγιας. Επίσης, έχω να φάω τηγανητά πάρα πολύ καιρό. Τρώω πάντα καλό πρωινό, συνήθως δύο κρέπες με μέλι και κανέλα, που φτιάχνω από αλεύρι χωρίς γλουτένη και γάλα σόγιας. Το μεσημέρι παίρνω μαζί μου ταπεράκι με μαγειρευτό φαγητό, χωρίς τσιγαρισμένα λάδια, από κοκκινιστό κοτόπουλο, μέχρι τόνο με ρύζι και καλαμπόκι ή ζυμαρικά χωρίς γλουτένη με κόκκινη σάλτσα, ενώ το βράδυ τρώω ελαφρά: αυγά ποσέ, καλαμποκογκοφρέτες με γαλοπούλα βραστή ή φρούτα», έχει δηλώσει η Έλλη στο People.

Η γυμναστική έχει γίνει τρόπος ζωής για την τραγουδίστρια, η οποία κάνει personal training με τη Νίκη Πετρουλάκη 4-5 φορές την εβδομάδα ακολουθώντας ένα κυκλικό πρόγραμμα προπονήσεων, που περιλαμβάνει αερόβια άσκηση και βάρη. Όσο για το μακιγιάζ που προτιμάει; «Μου αρέσει να βάφομαι σε φυσικούς τόνους και συνήθως επιλέγω να τονίσω τα χείλη μου με πιο έντονο κραγιόν. Αφαιρώ πάντα το μακιγιάζ μου μόλις επιστρέψω στο σπίτι, γιατί θέλω το δέρμα μου να είναι καθαρό κι ενυδατωμένο. Ένα μυστικό ομορφιάς είναι να βάλω στο πρόσωπό μου πολύ παγωμένο νερό πριν κοιμηθώ».

Όλα τα νέα, πλούσιο ρεπορτάζ, καθημερινές στιγμές διασήμων και ξεχωριστές στιγμές καθημερινών ανθρώπων στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.