Search
Close this search box.
Ζέτα Μακρυπούλια: Η αινιγματική ανάρτηση μετά το τέλος του “Ρουκ Ζουκ”
Η Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε στην κάμερα του "Πρωινού" για την επιστροφή της στο θέατρο, αλλά και την εμφάνισή της για πρώτη φορά στην Επίδαυρο με την παράσταση «Ειρήνη» του Αριστοφάνη.
Credit: zeta_makripoulia_official/instagram

Ερωτηματικά προκάλεσε η ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια, μετά το φινάλε του “Ρουκ Ζουκ”, την Παρασκευή 26 Ιουνίου.

Η παρουσιάστρια του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές με ένα αινιγματικό μήνυμα στον λογαριασμό της στο Instagram, αφήνοντας θολό το τοπίο για την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν.

«Μια ακόμη χρονιά γεμάτη @roukzouk.official έφτασε στο τέλος της! Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα! Άπειρες ομάδες, πάνω από 1500 επεισόδια! Το ευχαριστώ είναι πλέον λίγο, όμως δεν υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για όλη αυτή την αγάπη που έχουμε λάβει! Εμείς μέσα από αυτό το παιχνίδι. γίναμε και πάλι παιδιά και διασκεδάσαμε πολυυυυ! Ελπίζουμε το ίδιο και για όλους εσάς! Καλό καλοκαίρι! Μην ξεχνάτε ποτέ να παίζετε σαν μικρά παιδιά! Τώρα για το μέλλον…. Θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει… Εκ μέρους όλης της ομάδας του Rouk Zouk Ευχαριστούμε Ευχαριστούμε Ευχαριστούμε!» ;έγραψε η Ζέτα Μακρυπούλια.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Ζέτα Μακρυπούλια απάντησε σχετικά με τα καλοκαιρινά της σχέδια: «Το καλοκαίρι θα κάνω περιοδεία, δεν έχει διακοπές φέτος. Πολύ λίγο μόνο. Έχω κάνει κάποιες περιοδείες, έχουν μια δυσκολία. Αλλά, αν η παρέα είναι καλή, είναι καλή και η περιοδεία».

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα