Search
Close this search box.
Σίσσυ Χρηστίδου: Φινάλε για το «Χαμογέλα και Πάλι» – «Θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ»
Το "Χαμογέλα και Πάλι" έριξε αυλαία για τη φετινή σεζόν με τη Σίσσυ Χρηστίδου να αποχαιρετά τους συνεργάτες της και το τηλεοπτικό κοινό.
Credit: sissychristidou/Instagram

Το “Χαμογέλα και Πάλι” έριξε αυλαία για τη φετινή σεζόν με τη Σίσσυ Χρηστίδου να αποχαιρετά τους συνεργάτες της και το τηλεοπτικό κοινό.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο Κοκλώνη, αυτή την παραγωγή που με έχει αγκαλιάσει, στηρίξει και αγαπήσει όλο αυτόν τον καιρό, το Mega μας, τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την αγάπη, την πίστη, τη στήριξη. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνω τα πάντα για να το ανταποδίδω. Όλο το Mega, το κανάλι μας, θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές, που έχετε κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, πέντε χρόνια πια στο Mega ζωντανή. Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μας δίνετε την πορεία και τη δύναμη να είμαστε εδώ σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά», είπε αρχικά η Σίσσυ Χρηστίδου.

Και πρόσθεσε: «Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε και να μη νιώθουμε ότι δουλεύουμε. Είμαστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε τον Σταυρό μας και εσείς μας δίνετε αυτή τη δύναμη. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας».

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα