Search
Close this search box.
Rihanna: Η αποτυχημένη συνεργασία που της κόστισε 36 εκατ. δολάρια
Η Rihanna στο κόκκινο χαλί για το Met Gala, 5 Μαΐου 2025
Η Rihanna στο κόκκινο χαλί για το Met Gala, 5 Μαΐου 2025 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - EPA/JUSTIN LANE

Τελικά δεν γίνεται χρυσός ό,τι πιάνει η Rihanna, καθώς η popstar φέρεται να έχει χάσει το εντυπωσιακό ποσό των 36 εκατομμυρίων δολαρίων από μια αποτυχημένη επιχειρηματική προσπάθεια στον χώρο της μόδας, σε συνεργασία με τον οίκο Louis Vuitton, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της βρετανικής εταιρείας της, Denim UK Holdings.

Η 37χρονη Αμερικανίδα τραγουδίστρια λάνσαρε τη σειρά ρούχων Fenty το 2019 σε συνεργασία με τον γαλλικό οίκο πολυτελείας, ωστόσο η προσπάθεια απέτυχε και η εταιρεία έκλεισε το 2021, λόγω της πανδημίας.

Σύμφωνα με αναφορές της εποχής, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί κατά την περίοδο του κορονοϊού δεν επέτρεψαν στη Rihanna, που είχε ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό, να επισκέπτεται το ατελιέ στο Παρίσι ή τους ιταλικούς οίκους που παρήγαγαν τα ρούχα.

Όταν ξεκίνησε η συνεργασία, αποκαλύφθηκε ότι η Rihanna είχε επενδύσει 29.988.000 ευρώ (περίπου 34,86 εκατ. δολάρια), ενώ η μητρική εταιρεία του Louis Vuitton, ο όμιλος LVMH, είχε επενδύσει 30 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 34,88 εκατ. δολάρια).

Η εταιρεία με έδρα τη Γαλλία λειτουργούσε υπό την εμπορική ονομασία Project Loud France, αναφορά στον πέμπτο δίσκο της Rihanna, Loud. Η Rihanna, της οποίας η καθαρή περιουσία εκτιμάται σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, πραγματοποίησε την επένδυση μέσω της Denim UK Holdings και κατείχε το 49,99% των μετοχών της εταιρείας.

Το 2021, η Rihanna και ο όμιλος LVMH πήραν από κοινού την απόφαση να κλείσουν τη φίρμα μόδας Fenty, ώστε να επικεντρωθούν στα καλλυντικά και τα εσώρουχα.

Σε κοινή ανακοίνωση εκείνη την περίοδο ανέφεραν: «Η LVMH και η Rihanna επαναβεβαιώνουν τη φιλοδοξία τους να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και τη μακροπρόθεσμη πορεία του οικοσυστήματος Fenty, δίνοντας έμφαση στα καλλυντικά, την περιποίηση δέρματος και τα εσώρουχα».

Η φίρμα Fenty, που πήρε το όνομά της από το πλήρες όνομα της Rihanna, Robyn Rihanna Fenty, είχε σκοπό να βασιστεί στην ήδη επιτυχημένη συνεργασία της τραγουδίστριας με την LVMH στον χώρο των καλλυντικών, προσφέροντας μια πλήρη σειρά από ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

Ωστόσο, η σειρά κρίθηκε υπερβολικά ακριβή, με τιμές που έφταναν σχεδόν τα 1.000 δολ. για ένα τζιν μπουφάν με επένδυση και 810 δολ. για ένα πουκάμισο-φόρεμα με κορσέ, και δεν κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού στον βαθμό που το έκαναν άλλες σειρές της Rihanna.

Η σειρά ρούχων Fenty στόχευε σε κοινό πολυτελείας, σε αντίθεση με τις Fenty Beauty και Savage X Fenty, που προσφέρουν πιο προσιτές επιλογές. Η κυκλοφορία της σειράς είχε καλυφθεί από όλα τα κορυφαία περιοδικά μόδας, μεταξύ αυτών και η Vogue, η οποία έγραψε ενθουσιασμένα τον Μάιο του 2019: «Η αναμονή για την πρώτη ματιά στην υποστηριζόμενη από την LVMH σειρά μόδας της Rihanna τελείωσε. Η νέα πολυτελής φίρμα Fenty, η οποία θα περιλαμβάνει prêt-à-porter, παπούτσια και αξεσουάρ, θα παρουσιαστεί επίσημα στο Παρίσι».

Η ίδια η Rihanna είχε δηλώσει τότε σε δελτίο Τύπου: «Οι γυναίκες είναι δυνάμεις αυτού του κόσμου. Είμαστε πολύπλευρες, περίπλοκες, ευάλωτες αλλά και αλεξίσφαιρες, και η Fenty απευθύνεται σε όλες αυτές τις πτυχές μας. Κάποιες μέρες θέλω να είμαι υποτακτική, άλλες μέρες είμαι εντελώς κυρία του εαυτού μου, και τις περισσότερες μέρες νιώθω ότι είμαι και τα δύο… Οπότε ήταν απαραίτητο να δημιουργήσουμε μια σειρά αρκετά ευέλικτη, ώστε να μας εκφράζει και να μας γιορτάζει έτσι.
Οι συλλογές φοριούνται εύκολα μεταξύ τους και είναι σχεδιασμένες για να αποτελούν βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας μας. Είμαι απλά ενθουσιασμένη να βλέπω τον κόσμο να φορά τα ρούχα μου!»

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα