Η Ρένια Λουιζίδου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;». Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε μεταξύ άλλων για την πρώτη της παράσταση, τον χαρακτήρα της και τους θρυλικούς “Απαράδεκτους”.
«Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα εσωτερικά, σε σχέση με όταν ήμουν νεότερη. Νομίζω ότι είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος και εσωστρεφής», είπε αρχικά η Ρένια Λουιζίδου.
Και πρόσθεσε: «Αρχικά είχα τεράστιο θέμα με την έκθεση στο θέατρο. Πέρασαν χρόνια για να καταλάβω γιατί θέλω να κάνω τόσο πολύ κάτι που με βασανίζει. Εάν δεν ήταν ο Γιάννης Μπέζος στην πρώτη μου παράσταση να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα. Όταν βλέπω το όνομά μου γραμμένο, με πιάνει ταραχή, λέω… Παναγία μου, τι θα λέει δίπλα; Αν μπορούσα αυτό το κομμάτι και εντελώς να έλλειπε θα ήμουν πολύ χαρούμενη. Δεν θέλω κάθε μέρα να έχω αυτό τον κίνδυνο να χαλάσει η διάθεσή μου ή η μέρα μου, γιατί κάποιος ξύπνησε στραβωμένος μαζί μου. Φαντάζομαι ότι θα έβρισκα έναν τρόπο να το διαχειριστώ, αλλά γιατί να μπω καν σε αυτή τη διαδικασία; Θα πρέπει να βρω τρόπο να διαχειριστώ του καθενός τη μούρλα».
Η Ρένια Λουιζίδου, τέλος, αναφέρθηκε στους θρυλικούς “Απαράδεκτους”: «Στους Απαράδεκτους κάναμε τρομερή πλάκα, διασκεδάζαμε, γελάγαμε. Εκείνη την εποχή δεν μας έλεγαν τα νούμερα τηλεθέασης, καταλαβαίναμε την επιτυχία από την αναγνώριση του κόσμου στο δρόμο. Το “αστροπελέκι” προέκυψε αυθόρμητα από τον Γιάννη Μπέζο. Την εποχή που ήμουν στην εκπομπή “Έχουμε και λέμε” στην ΕΡΤ, φοβόμουν μην πω καμιά βλακεία στον αέρα».