Search
Close this search box.
Πρίγκιπας Harry-Meghan Markle: Το Χόλιγουντ τους βαρέθηκε – «Έχει καταντήσει κουραστικό»
Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan Markle σε αγώνα μπάσκετ με αμαξίδιο στους έκτους Αγώνες Invictus στο Ντίσελντορφ, 13 Σεπτεμβρίου 2023
Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan Markle σε αγώνα μπάσκετ με αμαξίδιο στους έκτους Αγώνες Invictus στο Ντίσελντορφ, 13 Σεπτεμβρίου 2023 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF

Το Χόλιγουντ φέρεται να μπούχτισε από τη Meghan Markle και τον πρίγκιπα Harry, με πηγή να δηλώνει στο Page Six ότι «δεν υπάρχει πια καθόλου όρεξη γι’ αυτούς στο Λος Άντζελες, και επιπλέον έχουν εξαντλήσει κάθε καλή θέληση που υπήρχε προς το πρόσωπό τους». Μια άλλη πηγή μας είπε: «Ο κόσμος έχει βαρεθεί μαζί τους, το “νούμερό” τους έχει καταντήσει κουραστικό».

Το Netflix πρόσφατα υποβάθμισε τη συμφωνία του με το γνωστό ζευγάρι. Το ζευγάρι είχε αρχικά υπογράψει μια πολυετή συμφωνία ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία τώρα ανανεώθηκε μόνο ως συμφωνία “first-look” (δηλαδή με προτεραιότητα στην εξέταση νέων προτάσεων). Μια πηγή είπε στο Page Six ότι το ζευγάρι δεν έχει καθόλου λεπτότητα στις επαγγελματικές του κινήσεις: «Είναι απλώς απελπιστικά αδέξιοι σε επαγγελματικά περιβάλλοντα», είπε η πηγή.

Είπαν επίσης ότι ο Harry φέρεται να έφθασε καθυστερημένος σε μια συνάντηση με το Netflix και μετά ζήτησε από ένα στέλεχος ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα. Φαίνεται ότι αυτό είναι το αγαπημένο του ρόφημα. Η ιστορία θυμίζει μια παρόμοια αναφορά από έναν υπάλληλο του Spotify, ο οποίος είπε στο Vanity Fair ότι ο Harry είχε ζητήσει το ίδιο ρόφημα, αλλά «δεν υπήρχε στο γραφείο, οπότε οι υπάλληλοι έτρεχαν πανικόβλητοι να του βρουν».

Σύμφωνα με την αναφορά: «Μια ιδέα προτάθηκε στον Harry: Τι θα γινόταν αν δοκίμαζε μια διαφορετική ζεστή σοκολάτα κάθε εβδομάδα, ενώ συνομιλούσε με έναν διαφορετικό φίλο… κάτι που ο ίδιος και η ομάδα του εξέτασαν αλλά τελικά απέρριψαν».

Το ζευγάρι φέρεται να είχε υπογράψει μια τριετή συμφωνία αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων με το Spotify, η οποία έληξε το 2023, ύστερα από μία μόνο σεζόν της εκπομπής της Markle, “Archetypes.” Η Markle είχε επίσης ένα podcast με τίτλο “Confessions of a Female Founder” στη Lemonada Media από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2025.

Η Markle, η οποία πρωταγωνίστησε σε δύο σεζόν της σειράς του Netflix “With Love, Meghan,” αντιμετωπίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, και η ίδια τις δικές της δυσκολίες. «Είναι πεπεισμένη ότι είναι εξυπνότερη από όλους και απορριπτική απέναντι στους άλλους», λέει η πηγή.

Μια άλλη πηγή μας είπε ότι η Markle είναι εκείνη στο ζευγάρι που «ελέγχει τα πάντα».

Το ρεπορτάζ του Vanity Fair τον Ιανουάριο του 2025 παρέθεσε ανώνυμη πηγή που είχε εργαστεί σε media projects, ο οποίος περιέγραψε την εμπειρία συνεργασίας με τη Markle ως «πραγματικά, πραγματικά, πραγματικά φρικτή. Πολύ επώδυνη».

«Ήταν άδικο. Τι θα μπορούσε πραγματικά να κάνει το προσωπικό τους γι’ αυτό;» είχε δηλώσει παλαιότερα μια πηγή στο Page Six. «Οι πηγές ήταν ανώνυμες και δεν υπήρχε τρόπος να αντικρουστούν οι ισχυρισμοί».

Ένα άρθρο του Hollywood Reporter τον Σεπτέμβριο του 2024 ισχυρίστηκε ότι τα μέλη του προσωπικού είναι «τρομοκρατημένα από τη Meghan». «Υποτιμά τους ανθρώπους, δεν δέχεται συμβουλές. Και οι δύο παίρνουν κακές αποφάσεις και αλλάζουν συνεχώς γνώμη. Ο Harry είναι ένας πολύ, πολύ γοητευτικός άνθρωπος — χωρίς καθόλου έπαρση, αλλά είναι, στην πραγματικότητα, αυτός που της επιτρέπει να συμπεριφέρεται έτσι. Και εκείνη είναι απλώς απαίσια», είπε μια πηγή κοντά στο ζευγάρι.

Ωστόσο, δεν είναι όλα ζοφερά για το ζεύγος. Μια άλλη πηγή είπε στο Page Six τον Ιούλιο ότι το ζευγάρι εργάζεται πάνω σε νέα τηλεοπτικά προγράμματα. Και πηγές της βιομηχανίας είχαν ήδη πει στο Page Six ότι ο CEO του Netflix, Ted Sarandos, παραμένει μεγάλος θαυμαστής του Harry και της Markle, και ότι δειπνούν συχνά μαζί.

Η συμφωνία “first look” που υπέγραψαν είναι παρόμοια με εκείνη που έχουν οι Obama με την εταιρεία παραγωγής τους, Higher Ground.

Η Markle το επισήμανε αυτό κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Fortune’s Most Powerful Women Summit στην Ουάσινγκτον, στα μέσα Οκτωβρίου, αποκαλώντας τη νέα συμφωνία «απίστευτο δείγμα της δύναμης της συνεργασίας μας».

Πρόσθεσε επίσης ότι είναι «συναρπαστική, επειδή μας δίνει την ευελιξία να απευθυνόμαστε πρώτα στους συνεργάτες μας και, ταυτόχρονα, να προωθούμε περιεχόμενο που ίσως δεν ταιριάζει απόλυτα στο Netflix, αλλά μπορεί να βρει τη θέση του κάπου αλλού».

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα