Σε έναν κόσμο όπου τα «likes» είναι το νέο νόμισμα και τα Reels καθορίζουν τη φήμη, τα προφίλ των μεγαλύτερων σταρ στο Instagram έχουν γίνει εργαλεία επιρροής, προσωπική τηλεόραση και αγορές, όλα σε ένα.
Το 2025, δεν μιλάμε πλέον μόνο για αστέρες, αλλά για παγκόσμια brands με πρόσωπο και φίλτρο ιστορίας. Στην κορυφή αυτής της ψηφιακής πυραμίδας βρίσκεται ο Cristiano Ronaldo, ο οποίος με 664 εκατομμύρια ακόλουθους δεν είναι μόνο ο κορυφαίος σκόρερ στο Instagram, αλλά και το πιο ακολουθούμενο πρόσωπο στον πλανήτη.
Ο Cristiano Ronaldo δεν είναι πλέον μόνο μια ποδοσφαιρική εμβληματική μορφή – έχει γίνει ένα παγκόσμιο ψηφιακό φαινόμενο με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram. Αλλά ποιος τον ακολουθεί στον αγώνα για την υπεροχή στο Insta;
Ακολουθούν ονόματα που σας είναι γνωστά όσο και ο κωδικός πρόσβασης του WiFi στο σπίτι σας: Lionel Messi, Selena Gomez, Kylie Jenner, Dwayne “The Rock” Johnson… Αλλά πώς καταφέρνουν να διατηρήσουν (και να αυξήσουν) τον ψηφιακό στρατό των ακολούθων τους; Και γιατί μερικοί που σπάνια δημοσιεύουν, εξακολουθούν να σπάνε ρεκόρ; Ας μπούμε στον κόσμο τους, τον κόσμο των αλγορίθμων, των συνεργασιών και των τέλεια σχεδιασμένων «αυθόρμητων» δημοσιεύσεων.
Cristiano Ronaldo – 664 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Ποδοσφαιριστής
Γιατί κυριαρχεί; Ο Ronaldo είναι μια τέλεια καταιγίδα περιεχομένου: τακτικές προπονήσεις, λαμπερές οικογενειακές φωτογραφίες, πολυτέλεια, σύντομα βίντεο με κίνητρα – όλα σε τουλάχιστον τρεις γλώσσες. Συνεργάζεται με γίγαντες της μόδας, μάρκες υγιεινής διατροφής και με το δικό του αθλητικό project στη Σαουδική Αραβία. Λέγεται ότι η ομάδα μέσων ενημέρωσης του είναι μεγαλύτερη από μια μικρή ποδοσφαιρική ομάδα – και αυτό είναι εμφανές. Κάθε Reel είναι σαν μια μίνι διαφήμιση για την αυτοκρατορία του.
Lionel Messi – 506 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Ποδοσφαιριστής
Ο Messi στο Μαϊάμι; Χρυσωρυχείο για το Instagram. Η μεταγραφή του στην Ίντερ Μαϊάμι έχει προκαλέσει κύμα ενθουσιασμού στους οπαδούς του από τη Λατινική Αμερική και τις ΗΠΑ. Όταν δημοσιεύει μια φωτογραφία με την οικογένειά του στην παραλία, λαμβάνει περισσότερα σχόλια από ό,τι οι περισσότεροι πολιτικοί σε όλη τη διάρκεια της θητείας τους. Συνεργάζεται με την Adidas, την Apple TV και πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις. Δεν φωνάζει, δεν ποζάρει, απλά… κερδίζει. Και ο κόσμος το λατρεύει αυτό.
Selena Gomez – 417 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Μουσικός και ηθοποιός
Η γυναίκα με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram για έναν λόγο. Η Selena δεν είναι μόνο ποπ σταρ, αλλά και παραγωγός σειρών (Only Murders in the Building), ιδρύτρια της μάρκας καλλυντικών Rare Beauty και υποστηρίκτρια της ψυχικής υγείας. Η ευαισθησία που εκφράζει στις αναρτήσεις της —ακόμα και υπό το τέλειο φως— δημιουργεί μια αίσθηση αυθεντικότητας. Προειδοποίηση για κουτσομπολιά; Οι αναρτήσεις της συχνά αναφέρονται διακριτικά σε ξεθωριασμένες σχέσεις του παρελθόντος (Justin), κάτι που οδηγεί τα σχόλια σε νέα ύψη.
Kylie Jenner – 392 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης
Ό,τι δημοσιεύει, πουλάει. Κυριολεκτικά. Τα Reels της είναι σαν teasers για τις επερχόμενες τάσεις – από το μακιγιάζ μέχρι τα ονόματα μωρών. Πίσω από κάθε ιστορία που δημοσιεύει, υπάρχουν στρατηγικές συναντήσεις με γκουρού του μάρκετινγκ. Και ένα άλλο μυστικό: οι ακόλουθοί της λατρεύουν τις πληροφορίες για τη μαμά Kylie, επειδή είναι το οικογενειακό-προσωπικό περιεχόμενο που «πουλάει» – ακόμα και αν πίνει καφέ φίλτρου.

Dwayne «The Rock» Johnson – 392 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Ηθοποιός και πρώην παλαιστής
Δύναμη, χιούμορ και γοητεία. Ο Dwayne συνδυάζει προπόνηση, κίνητρα και αστείο μπαμπά – όλα σε μία ανάρτηση. Η ιστορία του συνεχίζει να εμπνέει, και το Instagram του είναι ένα ασταμάτητο ριάλιτι σόου μεταξύ του «σιδερένιου παραδείσου» και του σετ. Όταν προωθεί μια ταινία, ένα ενεργειακό ποτό και μια συνταγή για τηγανίτες σε μία εβδομάδα, κερδίζει 10 εκατομμύρια νέους ακόλουθους. Σε μία μέρα.
Ariana Grande – 374 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Μουσικός
Ήσυχη, αλλά εξαιρετικά ισχυρή. Η Ariana δεν δημοσιεύει συχνά, αλλά όταν το κάνει, το διαδίκτυο εκρήγνυται. Τον τελευταίο χρόνο ανανεώθηκε, επέστρεψε στο στούντιο και συνεργάστηκε με πολυτελείς μάρκες. Ενδιαφέρον γεγονός; Τα βίντεο που έχουν επεξεργαστεί οι θαυμαστές της ξεπερνούν σε αριθμό τις επίσημες δημοσιεύσεις της. Η παρουσία της είναι σαν ένα άρωμα – διακριτική αλλά ισχυρή.
Kim Kardashian – 355 εκατομμύρια ακόλουθοι
Κατηγορία: Προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης
Μια επιρροή που δεν ξεθωριάζει. Η Kim ξέρει πώς να ανακυκλώνει τη φήμη της καλύτερα από οποιαδήποτε οικολογική μάρκα. Μεταξύ των συνεργασιών της με την Balenciaga, της νομικής σχολής και των αναρτήσεων από ιδιωτικά τζετ, παραμένει η βασίλισσα του «τι θα κάνει μετά;». Κάθε ανάρτησή της έχει μια στρατηγική, ένα κοινό-στόχο και, συνήθως, ένα «κρυφό» προϊόν πίσω από αυτήν.