Γενέθλια στο νοσοκομείο έκανε η Μάρω Κοντού, καθώς συνεχίζει να νοσηλεύεται στο “Αττικόν” μετά το ατύχημα που είχε.
Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή 21 Ιουνίου τα 92 της χρόνια ωστόσο αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το ατύχημα που είχε με πτώση στο σπίτι της.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, η ημέρα των γενεθλίων της δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς αρκετοί φίλοι και συνεργάτες φρόντισαν να της δώσουν δύναμη και να της ευχηθούν από κοντά.
Ανάμεσα σε εκείνους που την επισκέφθηκαν ήταν ο Κώστας Σπυριούνης, με τον οποίο η Μάρω Κοντού διατηρεί μία στενή φιλική σχέση εδώ και πολλά χρόνια. Ο Κώστας βρέθηκε στο πλευρό της κρατώντας μία ανθοδέσμη, θέλοντας να της μεταφέρει τις προσωπικές του ευχές και να της δώσει κουράγιο για την περιπέτεια που περνά με την υγεία της.
Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, από τις πρώτες ώρες της νοσηλείας της στο πλευρό της βρέθηκαν επίσης συγγενείς και στενοί φίλοι, οι οποίοι ενημερώνονται συνεχώς από τους γιατρούς για την πορεία της υγείας της όπως ο πρόεδρος της Βουλής και παλιός της φίλος, Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος μάλιστα ήταν ο πρώτος επισκέπτης, κατ’ εξαίρεση, που βρέθηκε στο δωμάτιο της ηθοποιού λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας που υπάρχουν και ζήτησε να μάθει από πρώτο χέρι από τους συναδέλφους γιατρούς για την κατάσταση της υγείας της.
Η ίδια, παρά τη δοκιμασία που βιώνει, διατηρεί την αισιοδοξία της και συνεργάζεται με το ιατρικό προσωπικό.
Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Η Μάρω Κοντού υπέστη κάταγμα στο αριστερό ισχίο ύστερα από πτώση μέσα στο σπίτι της και κρίθηκε απαραίτητο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση. Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και πλέον ακολουθεί το στάδιο της αποκατάστασης, το οποίο απαιτεί χρόνο, φυσικοθεραπείες και συνεχή ιατρική παρακολούθηση.