Την πιο ξεχωριστή περίοδο της ζωής της διανύει η Μαριαλένα Ρουμελιώτη καθώς κρατά στην αγκαλιά της το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτά της με τον Σάκη Κατσούλη.
Η πρώην παίκτρια του Survivor, έπειτα από μία περιπέτεια που είχε μετά τη γέννα, έχει επιστρέψει στο σπίτι της και κάθε μέρα ανακαλύπτει τις νέες ισορροπίες με το νεογέννητο μωράκι της. Παράλληλα, προσπαθεί να βρει ξανά τη φόρμα της, όπως μαρτυρά η τελευταία της ανάρτηση στο Instagram.
Σε story που ανέβασε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, φαίνεται η ίδια να ποζάρει στον καθρέπτη, στο σαλόνι του σπιτιού της. «-13 κιλά και συνεχίζουμε» έγραψε, θέλοντας να μοιραστεί την προσπάθειά της με τους διαδικτυακούς της φίλους.

πενθυμίζεται ότι η Μαριαλένα Ρουμελιώτη έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί το Σάββατο 6 Ιουνίου και στη συνέχεια είχε μία μικρή περιπέτειας με την υγεία της.
Συγκεκριμένα, η πρώην παίκτρια του Survivor είχε δύσκολη γέννα και στη συνέχεια ανέβασε υψηλό πυρετό. Αυτή η απρόσμενη δυσκολία ήταν ο λόγος που χρειάστηκε να παραμείνει περισσότερες μέρες στο μαιευτήριο. Από το πλευρό της δεν έλειψε στιγμή ο Σάκης Κατσούλης.