Kim Kardashian: Στο εξώφυλλο του Time η ιδρύτρια της SKIMS – Παραδέχεται ότι έχει το “σύνδρομο του απατεώνα”
Photo by James Devaney/GC Images

Η Kim Kardashian κοσμεί το εξώφυλλο ακόμη ενός περιοδικού, αλλά αυτό είναι αρκετά διαφορετικό.

Η 42χρονη reality star εντυπωσιάζει στο εξώφυλλο του τεύχους Time 100 Most Influential Companies, αφού η SKIMS περιλαμβάνεται σε μια μακρά λίστα, στην οποία βλέπουμε εταιρείες όπως την Taco Bell, την Disney και το TikTok, όπου έχει οκτώ εκατομμύρια followers εκτός από τα 350 εκατομμύρια που την ακολουθούν ήδη στο Instagram.

Το περιοδικό εκμεταλλεύτηκε τις καμπύλες της Kim για να προσελκύσει την προσοχή στο τεύχος, με την ιδρύτρια της εταιρείας να φωτογραφίζεται ντυμένη με ένα στενό μαύρο body suit εμπνευσμένο από τη SKIMS.

Η πολυεκατομμυριούχος είναι μετριοπαθής όταν μιλά για την επιτυχία της εταιρείας της, η οποία ιδρύθηκε το 2019 και αποτιμήθηκε στα 3,2 δισ. δολάρια το 2022.

“Αισθάνομαι ότι, εντάξει, τα κατάφερα” είπε. Η εταιρεία, στην οποία η Kim είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, έχει έκτοτε επεκταθεί και περιλαμβάνει loungewear, εσώρουχα και σουτιέν, ενώ την Πέμπτη θα λανσάρει την τελευταία της σειρά, αθλητικά ρούχα.

Αποκάλυψε επίσης ότι η Skims θα κυκλοφορήσει μια σειρά ανδρικών loungewear το φθινόπωρο, ενώ στο μέλλον θα δημιουργήσει και κάποια φιλικά προς τους άνδρες shapewear.

Η trendsetter παραδέχτηκε ότι είναι το μοντέλο σχήματος για τη SKIMS και συνήθως περνά ώρες κάθε εβδομάδα δοκιμάζοντας τα προϊόντα. “Μου αρέσει πάντα να το βλέπω πάνω μου”, είπε. “Μπορώ να καταλάβω απόλυτα πότε μου ξεφεύγει κάτι.”

Η σχεδιάστρια εκτιμά ότι έχει δοκιμάσει περίπου 7.000 ρούχα από τότε που ξεκίνησε την επιχείρησή της.

Αυτό που μπορεί να εκπλήξει τους θαυμαστές και τους επικριτές της είναι ότι η γυναίκα με τη διεθνή απήχηση παραδέχτηκε ότι “εξακολουθώ να έχω, όμως το σύνδρομο του απατεώνα ή οτιδήποτε άλλο, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι μέρος αυτού που με κρατά σε εγρήγορση.”

Έχει μετατρέψει αυτή την ορμή στην ίδρυση δύο άλλων επιχειρήσεων, της SKKN, ως σειρά περιποίησης δέρματος, και της SKKY, μιας εταιρείας επενδύσεων. Στα 42 της χρόνια, αναγνώρισε ότι υπάρχει μια “χρονική σφραγίδα” στην καριέρα της ως influencer.

Καταλαβαίνω ότι ίσως στα 50 μου, δεν θα θέλω να ποζάρω με το εσώρουχό μου”, είπε και πρόσθεσε: “Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δείχνουμε όσο πιο νέες μπορούμε. Δεν πρόκειται να βγούμε έξω χωρίς να προσπαθήσουμε.”

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα