Η εκπομπή “Σαββατοκύριακο Παρέα” με την Κατερίνα Καραβάτου στον ΑΝΤ1 έριξε οριστική αυλαία σήμερα Κυριακή 28 Ιουνίου. Η παρουσιάστρια ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της μπροστά και πίσω από τις κάμερες και στη συνέχεια απευθύνθηκε στο τηλεοπτικό κοινό φανερά συγκινημένη.
«Είδα τη Φαίη Σκορδά και τη Σία Κοσιώνη πώς αποχαιρέτησαν και λέω Κατερίνα, μπορείς. Όχι δεν μπορώ, είμαι ένα άλλου είδους άτομο. Δεν μπορώ να κλείσω έτσι, δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου. Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει», είπε αρχικά η Κατερίνα Καραβάτου.
“Το καλοκαίρι αυτό θα είναι διαφορετικό”
Και πρόσθεσε: «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που δούλεψαν σε αυτή την εκπομπή με ψυχή. Εύχομαι να μπόρεσα να εκπροσωπήσω τη δουλειά σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ελπίζω να τα κατάφερα. Να ευχηθώ ένα πολύ καλό καλοκαίρι σε όλους σας. Να γίνει αυτό που φαντάζεστε, αυτό που θα ευχόσασταν. Εγώ εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να είστε όσο καλύτερα γίνεται. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα μου έχετε δώσει μέχρι τώρα…
Κυρίες και κύριοι, θα πρέπει να σας αφήσουμε. Το καλοκαίρι αυτό θα είναι διαφορετικό για όποιον εμπλέκεται και εδώ και αλλού. Εύχομαι τα πράγματα στην τηλεόραση να γίνουν πολύ καλύτερα… Σας ευχαριστούμε για όλα, εις το επανιδείν!».