Η Κατερίνα Γερονικολού διανύει μια εξαιρετικά δημιουργική περίοδο, πρωταγωνιστώντας φέτος στην παράσταση «Του αγοριού απέναντι», ένα μουσικοθεατρικό ταξίδι γεμάτο νοσταλγία, χιούμορ και τις διαχρονικές μελωδίες του Μίμη Πλέσσα. Η αγαπημένη ηθοποιός μιλά αποκλειστικά στο In Style για τις καλοκαιρινές αναμνήσεις που κρατά ζωντανές, τη σχέση της με τη μόδα και την ομορφιά, αλλά και για τη σημασία της αυτοφροντίδας και της γυναικείας αλληλεγγύης στο σήμερα.
Η επιστροφή στη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά
Φέτος πρωταγωνιστείς στην παράσταση «Του αγοριού απέναντι». Τι είναι αυτό που σε γοήτευσε περισσότερο στο έργο και γιατί πιστεύεις ότι το κοινό θα ταυτιστεί με την ιστορία;
Κ.Γ. Το κοινό θα ταξιδέψει μουσικά με τα πασίγνωστα τραγούδια του Μίμη Πλέσσα και θα μεταφερθεί σε μια εποχή αθώα, την οποία όλοι έχουμε αγαπήσει μέσα από τη χρυσή περίοδο του ελληνικού κινηματογράφου. Είναι ένα έργο που σου θυμίζει τι σημαίνει ελληνική ψυχή!

Δύσκολα οι θεατές θα παραμείνουν στις θέσεις τους, γιατί το πρόγραμμα σε ξεσηκώνει με το γέλιο και τα τραγούδια του. Με λίγα λόγια, το συγγραφικό δίδυμο Ρέππας – Παπαθανασίου υπογράφει για άλλη μια φορά μια νέα μεγάλη επιτυχία. Κάθε βράδυ γινόμαστε ένα με τον κόσμο σε ένα υπερθέαμα γεμάτο χορό, ερωτικές αντιζηλίες και απίθανες κωμικές καταστάσεις, στον πιο όμορφο κήπο της Αθήνας, στο μοναδικό Θέατρο Άλσος.
Το ιδανικό καλοκαίρι και οι αναμνήσεις στο χωριό
Πώς φαντάζεσαι και πώς περιγράφεις μια ιδανική καλοκαιρινή ημέρα για σένα;
Κ.Γ. Η ιδανική μέρα διακοπών περιλαμβάνει οπωσδήποτε μπάνιο στα καταγάλανα νερά της Ελλάδας. Λίγο sup, μια σαλάτα με μυρωδάτη, φρέσκια ντομάτα, ένα καλό βιβλίο, μπιρίμπα και καλούς φίλους. Ανθρώπους που μπορούμε τη μια στιγμή να γελάμε μέχρι δακρύων και την επόμενη να απολαμβάνουμε μαζί τη σιωπή.
Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανάμνηση από τα καλοκαίρια σου που επιστρέφει συχνά στο μυαλό σου με μια γλυκιά νοσταλγία;
Τα καλοκαίρια στο χωριό! Οι ατέλειωτες βόλτες με το ποδήλατο και εκείνο το κλασικό παγωτό γρανίτα, μισό ροζ και μισό κίτρινο, που ήταν το απόλυτο αγαπημένο μου.
Μόδα, girly πινελιές και το «απαγορευμένο» ύφασμα
Το στιλ σου συνδυάζει πάντα την κομψότητα με τη θηλυκότητα. Πώς θα περιέγραφες τη σχέση σου με τη μόδα σήμερα σε σύγκριση με το ξεκίνημά σου;
Κ.Γ. Δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα αυτή η σχέση. Συνεχίζω να ντύνομαι με βάση το τι με ευχαριστεί και με κάνει να νιώθω όμορφα, επιλέγοντας συνήθως girly πινελιές και έχοντας έναν χαλαρό προσανατολισμό προς τις νέες τάσεις. Ίσως η μόνη διαφορά πλέον είναι ότι είμαι λίγο πιο προσεκτική στις επιλογές μου και όχι τόσο αυθόρμητα απερίσκεπτη όσο στο παρελθόν.

Ποια είναι τα τρία κομμάτια που δεν λείπουν ποτέ από τη βαλίτσας των διακοπών σου;
Κ.Γ. Ανάλαφρα φορεματάκια, άνετες παντελόνες και crop tops.
Υπάρχει κάποια τάση που ξεχωρίζεις φέτος, αλλά και κάτι που δεν θα δοκίμαζες με τίποτα;
Κ.Γ. Ανυπομονώ να φορέσω τα ρομαντικά δαντελένια ή κεντητά φορέματα σε παστέλ αποχρώσεις. Από την άλλη, δεν φοράω ποτέ λινά. Όχι γιατί δεν μου αρέσουν οπτικά, αλλά επειδή δεν αντέχω το γεγονός ότι τσαλακώνουν μόνο και μόνο που ανασαίνεις!
Τα μυστικά της self-care ρουτίνας
Ως μια γυναίκα με ένα εξαιρετικά απαιτητικό πρόγραμμα, ποια είναι τα μυστικά ομορφιάς που ακολουθείς ευλαβικά;
Κ.Γ. Πιστεύω πάρα πολύ στην πειθαρχία. Δεν παραμελώ ποτέ τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου και είμαι απόλυτα συνεπής στην εφαρμογή των δερμοκαλλυντικών προϊόντων μου.

Αν έπρεπε να επιλέξεις μόνο ένα προϊόν περιποίησης και ένα προϊόν μακιγιάζ για ολόκληρο το καλοκαίρι, ποια θα ήταν αυτά;
Κ.Γ. Φυσικά το αντιηλιακό μου για την προστασία του δέρματος. Όσο για το μακιγιάζ, θα επέλεγα ένα multi-use προϊόν σε κοραλί ή κερασί απόχρωση, το οποίο μπορεί να φορεθεί ταυτόχρονα στα χείλη, τα μάγουλα και τα μάτια. Ένα έξυπνο 3 σε 1: κραγιόν, ρουζ και σκιά μαζί.
Η θέση της γυναίκας και η εσωτερική ισορροπία
Πρόσφατα έκανες μια ανάρτηση στα social media όπου μίλησες για τη θέση της γυναίκας και του άνδρα μέσα στη σχέση. Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να τοποθετηθείς δημόσια;
Κ.Γ. Όταν όλοι τοποθετούνται πάνω σε ένα ζήτημα που με αφορά άμεσα, νιώθω ότι στο τέλος της ημέρας οφείλω να πω κι εγώ την άποψή μου. Η συνεχής επαφή μου με δεκάδες γυναίκες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και η δική μου καθημερινότητα, με ωθεί στο να «γέρνω» πάντα αλληλέγγυα προς όλα τα κορίτσια που η σύγχρονη πραγματικότητα μας έχει μετατρέψει σε «πολυεργαλεία».
Η αυτοπεποίθηση και η εσωτερική ισορροπία είναι, τελικά, το πιο δυνατό στοιχείο της γυναικείας ομορφιάς. Εσύ τι κάνεις για να αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου;
Κ.Γ. Με φροντίζω και προσπαθώ να μου δίνω λίγο παραπάνω χρόνο, όσο βέβαια μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου. Και μόνο αυτή η προσπάθεια, το ότι ξεκλέβω χρόνο για μένα, μου δίνει αμέσως φτερά αυτοπεποίθησης.