Η Kate Middleton συνεχίζει τη σταδιακή επιστροφή στα δημόσια καθήκοντά της και σε μια ιστορική κίνηση θα είναι εκείνη που θα χορηγήσει βασιλικά εντάλματα για πρώτη φορά.
Η Kate, η οποία συμπλήρωσε τα 43 της χρόνια την Πέμπτη, μπορεί πλέον να απονέμει την τιμή σε κάθε ευνοούμενη εταιρεία της οποίας τα προϊόντα πωλούνται στο βασιλικό νοικοκυριό.
Η είδηση έρχεται καθώς η πριγκίπισσα επιστρέφει σταθερά στα δημόσια καθήκοντα ύστερα από τη μάχη με τον καρκίνο που την κράτησε μακριά από το προσκήνιο το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους. Τώρα, ελπίζει να «αναγνωρίσει τις βρετανικές δεξιότητες και τη βιομηχανία» με το βραβείο.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που κάποιος κατέχει τον τίτλο της πριγκίπισσας της Ουαλίας από τις ημέρες της Mary of Teck, καθώς το προνόμιο δεν επεκτάθηκε στην πριγκίπισσα Diana όταν παντρεύτηκε τον Κάρολο.
Δεν υπάρχει ακόμη γνωστό χρονοδιάγραμμα για το πότε πρόκειται να ξεκινήσει η χορήγηση του εντάλματος, αλλά «ελπίζεται» ότι αυτό θα ανακοινωθεί σύντομα.
Μια πηγή πρόσθεσε για την Kate: «Είναι πρόθυμη να αναγνωρίσει τις βρετανικές δεξιότητες και τη βιομηχανία».
Τα βασιλικά εντάλματα εκδίδονται για διάστημα έως πέντε ετών και επιτρέπουν στις εταιρείες να γίνουν μέλη της Ένωσης Κατόχων Βασιλικών Ενταλμάτων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιούν βασιλικά όπλα σε σχέση με το έργο τους. Οι αλλαγές που επέφερε ο βασιλιάς όταν ήταν πρίγκιπας της Ουαλίας σημαίνουν ότι οι προμηθευτές πρέπει πλέον να αποδεικνύουν ότι διαθέτουν πολιτική βιωσιμότητας.
Ο κατάλογος των βασιλικών ενταλμάτων της βασίλισσας Camilla τον περασμένο μήνα περιλάμβανε την κομμώτριά της, Jo Hansford και τον επίσημο προμηθευτή της καυτερής σάλτσας Tabasco, μεταξύ άλλων εταιρειών.
Οι επιλογές που έχει η Kate είναι εκτεταμένες, καθώς κυμαίνονται από επιχειρήσεις που προμηθεύουν τεχνολογικό εξοπλισμό μέχρι σχεδιαστικές εταιρείες μόδας με τις οποίες συνδέεται, όπως οι Alexander McQueen, Catherine Walker, Jenny Packham ή η σχεδιάστρια τσαντών Strathberry.
Η Holland Cooper, η οποία σχεδίασε το πλεκτό πουλόβερ Fairisle που φορούσε η Kate όταν παρουσίαζε το CBeebies Bedtime Stories το 2022, είναι επίσης υποψήφια.
Σχεδόν 400 εταιρείες συμπεριλήφθηκαν στην παρτίδα του Δεκεμβρίου των βασιλικών ενταλμάτων που εκδόθηκαν από τον βασιλιά και τη βασίλισσα, αφού προηγουμένως ο τελευταίος τα είχε χορηγήσει για πρώτη φορά τον Μάιο του ίδιου έτους, αποφασίζοντας να απονείμει ένα στη Fortnum & Mason.
Ο κατάλογος των βασιλικών ενταλμάτων της βασίλισσας Camilla τον περασμένο μήνα περιλάμβανε την κομμώτριά της, Jo Hansford και τον επίσημο προμηθευτή της καυτερής σάλτσας Tabasco, μεταξύ άλλων εταιρειών.
Οι επιλογές που έχει η Kate είναι εκτεταμένες, καθώς κυμαίνονται από επιχειρήσεις που προμηθεύουν τεχνολογικό εξοπλισμό μέχρι σχεδιαστικές εταιρείες μόδας με τις οποίες συνδέεται, όπως οι Alexander McQueen, Catherine Walker, Jenny Packham ή η σχεδιάστρια τσαντών Strathberry.
Η Holland Cooper, η οποία σχεδίασε το πλεκτό πουλόβερ Fairisle που φορούσε η Kate όταν παρουσίαζε το CBeebies Bedtime Stories το 2022, είναι επίσης υποψήφια.
Σχεδόν 400 εταιρείες συμπεριλήφθηκαν στην παρτίδα του Δεκεμβρίου των βασιλικών ενταλμάτων που εκδόθηκαν από τον βασιλιά και τη βασίλισσα, αφού προηγουμένως ο τελευταίος τα είχε χορηγήσει για πρώτη φορά τον Μάιο του ίδιου έτους, αποφασίζοντας να απονείμει ένα στην Fortnum & Mason.
Η χορήγηση ενός βασιλικού εντάλματος θεωρείται τεράστιο πλεονέκτημα για τις βρετανικές επιχειρήσεις τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια, βασιλικά εντάλματα διορισμού εκδίδονται από τον 15ο αιώνα σε όσους προμηθεύουν αγαθά ή υπηρεσίες σε μια βασιλική αυλή ή σε ορισμένες βασιλικές προσωπικότητες.
Δεδομένου ότι η πριγκίπισσα της Ουαλίας αύξησε τις δημόσιες δαπάνες κατά περίπου 1 δισεκατομμύριο λίρες το έτος μετά το γάμο της με τον William το 2011, φαίνεται πιθανό ότι η επίσημη βασιλική σφραγίδα έγκρισης θα μπορούσε να κάνει θαύματα για κάθε βρετανική εταιρεία που συνδέεται επίσημα.
Η Nicola Pink, ιδρύτρια της εταιρείας δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ We Are Pink, δήλωσε: «Έχουμε δει την πριγκίπισσα της Ουαλίας να έχει τεράστιο αντίκτυπο στις μάρκες, που συχνά αναφέρεται ως “το φαινόμενο της Kate”. Αυτό που το κάνει τόσο ισχυρό είναι ότι πάντα φαινόταν γνήσιο – επιλέγει μάρκες που της αρέσουν πραγματικά ή που θέλει να υποστηρίξει».