Η Gwyneth Paltrow ανέπτυξε έναν φιλικό δεσμό με τη Meghan Markle, όπως η ίδια αποκάλυψε σε συνέντευξή της.
Μιλώντας αποκλειστικά στο αγαπημένο μέσο της Meghan και του Harry στις ΗΠΑ, το περιοδικό PEOPLE, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Mindvalley Manifesting Summit που πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες, η 52χρονη Gwyneth μίλησε για τη φιλία της με τη δούκισσα του Σάσεξ, 43 χρόνων.
Εξηγώντας ότι εκείνη και η Meghan «δεν έχουν περάσει ακόμη πολύ χρόνο μαζί από κοντά», η Paltrow είπε: «Έχουμε μέχρι στιγμής μια φιλία μέσω μηνυμάτων. Ταξιδεύω αρκετά τελευταία.»
Gwyneth Paltrow spills Meghan Markle 'friendship' details months after squashing rumored feud https://t.co/gEphLxZDFE #FoxNews. Why did Paltrow state she didn’t know Meghan and made a joke about sending a pie thru Markle’s security?
— Jedd West (@WestJedd41781) May 19, 2025
Αναφερόμενη στη συνέχεια στις φήμες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο σχετικά με υποτιθέμενη κόντρα μεταξύ των δύο, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός σχολίασε: «Δεν μου αρέσει αυτό, όταν προσπαθούν να βάζουν τις γυναίκες τη μία απέναντι στην άλλη.»
Όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να εμφανιστεί στη δεύτερη σεζόν της σειράς του Netflix “With Love, Meghan”, η Paltrow απάντησε με χιούμορ: «Φυσικά! Γιατί όχι; Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν είμαι καλή στη ζαχαροπλαστική, αλλά πάντα μπορώ να προσπαθήσω.»
Τον Μάρτιο, η Paltrow είχε δηλώσει στο Vanity Fair ότι «ποτέ» δεν βλέπει τη Meghan ως ανταγωνίστρια, εκφράζοντας την πλήρη στήριξή της στο νέο lifestyle brand της, As ever.
«Μεγάλωσα με την αντίληψη ότι οι άλλες γυναίκες είναι φίλες, όχι εχθροί. Πιστεύω πως υπάρχει πάντα αρκετός χώρος για όλους. Όλοι αξίζουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν αυτό που θέλουν», ανέφερε. «Μια άλλη γυναίκα δεν είναι ποτέ ο ανταγωνισμός σου.»
Η Meghan λάνσαρε το νέο της lifestyle brand, μαζί με τη σειρά για τη μαγειρική και την κηπουρική, στις αρχές του μήνα. Στο παρελθόν είχε και blog με παρόμοιο περιεχόμενο, το The Tig, που ξεκίνησε το 2014 και έκλεισε μετά τη γνωριμία της με τον πρίγκιπα Harry το 2017.
Από την πλευρά της, η Paltrow ίδρυσε την Goop το 2008 ως εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο για το σπίτι και το lifestyle, το οποίο εξελίχθηκε σε μια επιτυχημένη αυτοκρατορία ευεξίας με αξία 250 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Forbes.