Search
Close this search box.
Ελεάνα Παπαϊωάννου: «Έγραφαν χυδαία και αισχρά σχόλια – Δεν το περίμενα αυτό, ειδικά από γυναίκες»
H Ελεάνα Παπαιωάννου μίλησε μεταξύ άλλων για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της, αλλά και για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε επειδή στο νέο της βίντεο κλιπ που κυκλοφόρησε εμφανίστηκε έγκυος.
Credit" "Buongiorno"

Η Ελεάνα Παπαϊωάννου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Buongiorno». Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε μεταξύ άλλων για τη δεύτερη εγκυμοσύνη της, αλλά και για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε επειδή στο νέο της βίντεο κλιπ που κυκλοφόρησε εμφανίστηκε έγκυος.

«Έχουν πάει όλα πάρα πολύ καλά μέχρι στιγμής. Το βιώνω όπως το βιώνει κάθε γυναίκα, με χαρά, με προσμονή, με αγωνία. Σίγουρα διαφορετικά απ’ την πρώτη εγκυμοσύνη. Επειδή δεν έχω αδέρφια και ήθελα πολύ να ‘χω αδερφές, ή αδερφούς, δεν ξέρω, είμαι βαθιά χαρούμενη που θα ‘χω δυο κορίτσια», είπε αρχικά η Ελεάνα Παπαϊωάννου.

“Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ανάμεσά μας και σκέφτονται έτσι”

Για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε επειδή εμφανίστηκε έγκυος στο νέο της βίντεο κλιπ, η τραγουδίστρια τόνισε: «Σοκαρίστηκα. Γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ανάμεσά μας και σκέφτονται έτσι, και είναι ελεύθεροι αυτοί οι άνθρωποι. Δηλαδή, το ότι μια γυναίκα συνεχίζει τη δουλειά της εφόσον μπορεί και έχει τη δυνατότητα, και προφανώς έχει την άδεια απ’ τον γιατρό που την παρακολουθεί, έτσι;

Ε, και συνεχίζει να κάνει τη δουλειά της. Και βλέπω ανθρώπους να γράφουνε, ας πούμε, χυδαία και αισχρά σχόλια από κάτω από μια ανάρτηση, όπου εγώ ουσιαστικά ανέβασα ένα backstage απ’ το βίντεο κλιπ μου πριν την κυκλοφορία του νέου μου τραγουδιού. Ε όχι, αν με ρωτάς, δεν το περίμενα αυτό το πράγμα. Και δεν το περίμενα κυρίως κι από γυναίκες».

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα