Η Δέσποινα Βανδή και η Νατάσα Θεοδωρίδου ανακοίνωσαν πριν από λίγες ώρες τη συνεργασία τους για την επόμενη χρονιά, έπειτα από εβδομάδες έντονης φημολογίας.
Με βίντεο που δημοσίευσαν στα social media το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου, oι δύο κορυφαίες τραγουδίστριες επιβεβαίωσαν πως θα ενώσουν τις δυνάμεις του στη σκηνή του Nox σε ένα σχήμα που αναμένεται να βάλει “φωτιά” στη νυχτερινή ζωή της Αθήνας.
Στο βίντεο με το οποίο ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, χαρίζοντας μια πρώτη γεύση απ’ όσα πρόκειται να ακολουθήσουν…
«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, δίνοντας το σύνθημα για έναν χειμώνα γεμάτο επιτυχίες και δυνατές στιγμές.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η ανακοίνωση ενθουσίασε τους θαυμαστές τους, με την ανάρτηση να συγκεντρώνει χιλιάδες likes και σχόλια.
Η συνεργασία Θεοδωρίδου – Βανδή αναμένεται να είναι από τις κορυφαίες της χρονιάς και όλοι ανυπομονούν να τις δουν μαζί στη σκηνή!