Blake Lively: Λανσάρει μάρκα αλκοόλ και προκαλεί θύελλα αντιδράσεων
Credit: Blake Lively/Instagram

Η Blake Lively ακολουθεί τα βήματα πολλών διάσημων που λανσάρουν μάρκες αλκοόλ, με την Jennifer Lopez το πιο πρόσφατο παράδειγμα.

Ωστόσο, όπως και η JLo έτσι και η Blake έχουν δηλώσει ότι δεν πίνουν αλκοόλ. Το γεγονός όμως ότι λανσάρουν τη δική τους μάρκα αποτελεί την αφορμή για να δεχθούν επικρίσεις ότι μόνος στόχος τους είναι να βγάλουν χρήματα.

Το ποτό δεν είναι το φόρτε μου. Αλλά για χάρη της γεύσης είναι“, έγραψε η 35χρονη Lively σε ανάρτηση στο Instagram, μαζί με μια φωτογραφία όπου φαίνεται να σερβίρει κουτιά από το brand αφρωδών κοκτέιλ της, Betty Booze.

Σπιτικές συνταγές. Πραγματικά φρούτα. Πραγματικά συστατικά. Ποιοτικά ποτά. Χωρίς βλακείες. Επίσης, πραγματική εξοικονόμηση χρόνου. Γι’ αυτό και το έκανα πραγματικότητα” συμπλήρωσε στη λεζάντα.

Η μάρκα φαίνεται να πήρε το όνομά της από την 3χρονη κόρη της και του συζύγου της Ryan Reynolds, Betty. Έχουν, επίσης, τις κόρες James, 8, και Inez, 6, και καλωσόρισαν το τέταρτο μωρό τους τον Φεβρουάριο. Έχουν κρατήσει το όνομα και το φύλο του ιδιωτικά μέχρι στιγμής.

Οι επικριτές της έμειναν με το στόμα ανοιχτό για την επιλογή της να λανσάρει μια σειρά αλκοολούχων ποτών, αφού αυτή έχει παραδεχθεί ανοιχτά ότι δεν πίνει αλκοόλ.

Αν το ποτό δεν είναι το φόρτε σου. Γιατί έχει αλκοόλ;”, σχολίασε ένας χρήστης.

Αν μόνο η γεύση είναι “το θέμα σας” και όχι το ποτό, γιατί ω, γιατί στη Γη υποστηρίζεις ένα αλκοολούχο ποτό;“, επανέλαβε ένα δεύτερο άτομο.

“Δεν καταλαβαίνω γιατί θα προωθήσεις το αλκοόλ αν δεν πίνεις. Για να μπορείτε να τα σερβίρετε σε άλλους σε πάρτι; Πολύ περίεργη επιλογή”, έγραψε ένας τρίτος και άλλος πρόσθεσε: “Είναι τόσο χάλια όταν οι διάσημοι που δεν πίνουν ξαφνικά προωθούν αλκοόλ.”

Άλλος χρήστης εμφανίστηκε πιο καυστικός: “Πραγματικά κουρασμένος από τους διάσημους που ξεζουμίζουν τον αλκοολισμό όταν ξέρουν ότι είναι τοξικό και επικίνδυνο και δεν πίνουν οι ίδιοι. Αρπαγή χρημάτων από τους διάσημους.”

Πώς ξέρεις ότι έχει υπέροχη γεύση αν δεν το πίνεις; Όχι ευχαριστώ. Δεν είναι αυθεντικό. Πάντα πίστευα ότι ήταν φοβερό που δεν έπινες…” παρατήρησε άλλος απογοητευμένος.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα