Search
Close this search box.
Blake Lively: Η αλήθεια για τις ερωτικές σκηνές με τον Justin Baldoni – Τι αποκαλύπτουν χειρόγραφες σημειώσεις
H Blake Lively ποζάρει στη διάρκεια photocall για την ταινία "It Ends With Us" στο Λονδίνο, στις 8 Αυγούστου 2024.
H Blake Lively ποζάρει στη διάρκεια photocall για την ταινία "It Ends With Us" στο Λονδίνο, στις 8 Αυγούστου 2024. / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - EPA/ANDY RAIN

Η Blake Lively έχει διατυπώσει μια σειρά κατηγοριών κατά του Justin Baldoni, αλλά η πιο καταδικαστική απ’ όλες είναι αυτή της σεξουαλικής παρενόχλησης κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του It Ends With Us. Η σταρ κάνει λόγο για ανεπιθύμητα φιλιά, ενώ σημειώνει ότι ο συμπρωταγωνιστής της και σκηνοθέτης της ταινίας μιλούσε για τη σεξουαλική του ζωή και προσπαθούσε να βάλει στο σενάριο αχρείαστες σκηνές με πρόστυχες συμπεριφορές.

Αφού η Lively κατέθεσε μήνυση εναντίον του Baldoni τον Ιανουάριο, εκείνος κατέθεσε γρήγορα ανταγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων εναντίον της Blake, του συζύγου της Ryan Reynolds και της εκπροσώπου τους Leslie Sloane με ισχυρισμούς για αστικό εκβιασμό, δυσφήμηση και παραβίαση της ιδιωτικής ζωής και έχει ξεκινήσει μια ιστοσελίδα, thelawsuitinfo.com, περιγράφοντας τη δική του εκδοχή των γεγονότων.

Ανάμεσα στις σελίδες εγγράφων, ηλεκτρονικών μηνυμάτων και γραπτών μηνυμάτων υπάρχει μια ενδιαφέρουσα σειρά χειρόγραφων σημειώσεων που έκανε ο Baldoni κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον συντονιστή της ταινίας για την οικειότητα, η οποία μπορεί κάλλιστα να αποδειχθεί το κλειδί για την όλη υπόθεση.

5 Απριλίου 2023 – Η Lively αρνείται να συναντήσει τον συντονιστή οικειότητας πριν από την έναρξη των γυρισμάτων

Κείμενα που έστειλε ο Baldoni στη συμπρωταγωνίστριά του πριν από τα γυρίσματα της ταινίας φαίνεται να δείχνουν ότι η Lively αρνήθηκε να συναντήσει τον συντονιστή οικειότητας πριν από την έναρξη των γυρισμάτων.

Η Lively έχει περιγράψει μια εικόνα σύμφωνα με την οποία δεν υπήρχε συντονιστής οικειότητας που συμμετείχε στην παραγωγή μέχρι που απαίτησε έναν- ο Baldoni εισήγαγε ανεπιθύμητα φιλιά σε οικείες σκηνές και της μίλησε για τη δική του σεξουαλική ζωή.

Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμά του φαίνεται να δείχνει ότι στην πραγματικότητα υπήρχε ένας συντονιστής οικειότητας που είχε εμπλακεί από την αρχή, τον οποίο η Lively αρνήθηκε να συναντήσει μέχρι την έναρξη των γυρισμάτων. Αυτό είχε τελικά ως αποτέλεσμα ο Baldoni, ο οποίος ήταν και ο σκηνοθέτης, να πρέπει να μεταφέρει τις σημειώσεις του συντονιστή οικειότητας στην ίδια τη Lively.

Ο ισχυρισμός της για την προσθήκη ερωτικών σκηνών στην ταινία, επιμένει ο Baldoni, ήταν απλώς ότι την ενημέρωνε για το τι είχε συζητηθεί, όπως και το πώς η ηρωίδα της να προσποιηθεί οργασμό και, καταγγελτικά, για τη σταρ, ισχυρίζεται ότι η Lively φαινόταν ανίκανη να διακρίνει μεταξύ μιας επαγγελματικής συζήτησης σχετικά με την υποκριτική σεξουαλικών σκηνών και της σεξουαλικής παρενόχλησης.

Ο Baldoni, ο οποίος διετέλεσε σκηνοθέτης και πρωταγωνίστησε ως Ryle Kincaid – ο σύντροφος του χαρακτήρα της Lively, Lily Bloom – προσέλαβε τη συντονίστρια στις 5 Απριλίου 2023 και προσπάθησε να κανονίσει μια συνάντηση ή ένα τηλεφώνημα μεταξύ αυτής και της συμπρωταγωνίστριάς του.

Έστειλε στη Lively ένα μήνυμα για να πει: «Μόλις προσέλαβα συντονίστρια οικειότητας την οποία ΑΓΑΠΩ. Θα σου κανονίσω να συναντηθείς/FT μαζί της την επόμενη εβδομάδα για εισαγωγή».

Ωστόσο, η Lively απάντησε για να απορρίψει την πρόσκλησή του, λέγοντας: «Αισθάνομαι καλά. Μπορώ να τη συναντήσω όταν ξεκινήσουμε, ευχαριστώ όμως!».

Στη συνέχεια, ο Baldoni έθεσε το θέμα σε μια ανώνυμη γυναίκα παραγωγό, η οποία του έδωσε το πράσινο φως να συναντήσει τη συντονίστρια χωρίς τη Lively και να την ενημερώσει για την καθοδήγηση που της δόθηκε.

Το μήνυμα του Baldoni έγραφε: «Ήθελα απλώς να σου πω γι’ αυτό – φαίνεται ότι δεν θέλει να συναντήσει τη συντονίστρια οικειότητας μέχρι να ξεκινήσουμε, κάτι που μπορεί να χαλάσει τη ροή εργασιών, αλλά εγώ μπορώ φυσικά να συναντηθώ μαζί της».

Ο παραγωγός απάντησε: «Δεν πειράζει αν δεν θέλει να τη συναντήσει τώρα. Απλά θα πρέπει να της εξηγήσεις τι σκέφτεστε εσύ και [ο συντονιστής οικειότητας]».

Η καταγγελία του Baldoni ισχυριζόταν ότι εξαιτίας της άρνησης της Lively για τη συνάντηση, «πολλές σκηνές σεξ δεν γράφηκαν με ταυτόχρονη συνεργασία και συμβολή τόσο της Lively όσο και του συντονιστή οικειότητας, όπως είχε από καιρό επιδιώξει ο Baldoni».

«Στο τέλος, η Lively απέρριψε όλες τις προτάσεις της συντονίστριας οικειότητας για να ξαναγράψει η ίδια τις σκηνές», προστίθεται στην καταγγελία.

Η Lively κατηγορείται επίσης ότι «ψευδώς» υποστήριξε ότι δεν υπήρχε συντονιστής οικειότητας στα γυρίσματα, παρά το γεγονός ότι η Wayfarer είχε προσλάβει κάποιον έξι εβδομάδες πριν από την έναρξη της παραγωγής.

Το It Ends With Us αναγκάστηκε να σταματήσει τα γυρίσματα τον Ιούνιο του 2023 λόγω της απεργίας των συγγραφέων.

Η Lively κατέθεσε καταγγελία στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια και ακολούθησε αγωγή σε ομοσπονδιακό δικαστήριο, στην οποία έκανε καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση εναντίον του Baldoni.

Σύμφωνα με την αγωγή της, ο δικηγόρος της Lively έστειλε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους δικηγόρους της Wayfarer Studios τον Νοέμβριο του 2023, το οποίο περιείχε έναν κατάλογο με 17 διατάξεις που ζητούσε να τηρηθούν πριν συνεχίσει τα γυρίσματα, διαφορετικά θα αναλάμβανε νομικές ενέργειες.

Μεταξύ αυτών των διατάξεων ήταν και το αίτημα να υπάρχει συντονιστής οικειότητας κατά τη διάρκεια σκηνών στις οποίες συμμετέχουν τόσο η Lively όσο και ο Baldoni και να μην γίνονται ανεπιθύμητα αγγίγματα ή σεξουαλικά σχόλια χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

Ο Baldoni υποστήριξε ότι αυτό φαίνεται να «υποδηλώνει» ότι δεν υπήρχε συντονιστής οικειότητας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους των γυρισμάτων, παρά το γεγονός ότι είχε προσληφθεί ένας από την αρχή.

21 Απριλίου 2023 – Ο Baldoni συναντάται με τη συντονίστρια οικειότητας και αργότερα στέλνει σημειώσεις «οργασμού» στη Lively

Ο Baldoni λέει ότι συναντήθηκε με τη συντονίστρια οικειότητας και έκανε χειρόγραφες σημειώσεις κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τις οποίες, όπως ισχυρίζεται, μοιράστηκε με τη Lively κατά τη διάρκεια μιας από τις «συναντήσεις για τη συγγραφή του σεναρίου» στην κατοικία της στη Νέα Υόρκη.

«Ήταν σημαντικό για [τον Baldoni] ο συντονιστής οικειότητας να είναι γυναίκα για να βοηθήσει στη δημιουργία σεξουαλικών σκηνών που θα μιλούσαν στο κυρίως γυναικείο κοινό του βιβλίου – δηλαδή, να είναι γραμμένες από το ”γυναικείο βλέμμα”», υποστηρίζει η αγωγή του.

Οι χειρόγραφες σημειώσεις του Baldoni δημοσιεύτηκαν επίσης στην ιστοσελίδα του, δείχνοντας ότι οι προτάσεις για τις ερωτικές σκηνές της Lively του δόθηκαν από τον συντονιστή οικειότητας.

Η καταγγελία ισχυρίζεται ότι οι σημειώσεις διαψεύδουν τον ισχυρισμό της Lively ότι ο Baldoni πρόσθεσε προσωπικά «γραφικό περιεχόμενο» στην ταινία και μίλησε για τη δική του σεξουαλική ζωή, «συμπεριλαμβανομένης μιας σκηνής στην οποία η Lively επρόκειτο να έρθει σε οργασμό μπροστά στην κάμερα».

Υποστηρίζοντας ότι η κατηγορία της είναι «ψευδής», ο Baldoni επιμένει ότι η καθοδήγηση για τον οργασμό προήλθε απευθείας από τη συντονίστρια οικειότητας πριν τη μοιραστεί με τη Lively – κάτι που λένε ότι αποδεικνύεται από τις σημειώσεις του Baldoni

Οι χειρόγραφες σημειώσεις από τη συνάντηση δείχνουν λέξεις και φράσεις όπως «κατεβαίνει χαμηλά στο κορμί της της», «οργασμός», «προκαταρκτικά» και το «cl*t test».

«Ιδανικά, αυτές οι συζητήσεις θα έπρεπε να είχαν γίνει απευθείας μεταξύ της Lively και του συντονιστή οικειότητας απευθείας, όπως είχε ζητήσει ο Baldoni», συνεχίζει το έγγραφο.

«Ωστόσο, η Lively αρνήθηκε να συναντηθεί μαζί της, αφήνοντας τον Baldoni στην όχι και τόσο ιδανική θέση να πρέπει να μεταφέρει αυτές τις σημειώσεις στη Lively στο ρετιρέ της».

Όταν άκουσε την πρόταση οργασμού, «η Lively [φέρεται να] παρατήρησε: Ωχ όχι, είμαι πολύ μεγάλη γι” αυτό και ο Baldoni έκανε μια άλλη πρόταση, επίσης από τις σημειώσεις του από τη συνάντηση με τον συντονιστή οικειότητας».

Ο Baldoni ισχυρίζεται ότι η Lively δεν ήταν σε θέση να διακρίνει αυτές τις συζητήσεις για τους χαρακτήρες τους, οι οποίες περιείχαν σεξουαλική γλώσσα, από την πραγματικότητα.

Είπε ότι «παρουσίασε λανθασμένα αυτές τις ιδέες ως προσωπικές, παρά το γεγονός ότι ήταν εργαστήριο σκηνών για τους χαρακτήρες τους».

«Η αδυναμία της Lively να διακρίνει τη βασική προϋπόθεση του διαχωρισμού μεταξύ της συνεργασίας σε μια ταινία και των προσωπικών αλληλεπιδράσεων με τον συμπρωταγωνιστή και τον σκηνοθέτη της είναι συνυφασμένη με τους ισχυρισμούς της για σεξουαλική παρενόχληση», υποστηρίζει η αγωγή του.

5-12 Μαΐου 2023 – Ο Baldoni μιλάει με τον συντονιστή οικειότητας και η Lively παίρνει οδηγό γυμνού

Σε μια συνάντηση τον Ιανουάριο του 2024 με την ομάδα του It Ends With Us, η Lively φέρεται να ζήτησε να μην επιτραπούν επιπλέον σεξουαλικές σκηνές εκτός από αυτές για τις οποίες είχε αρχικά υπογράψει, σύμφωνα με την κατάθεση του Baldoni.

Το έγγραφο ανέφερε επίσης ότι όλες οι σεξουαλικές σκηνές θα έπρεπε επίσης να παρακολουθούνται από εκπρόσωπο της ηθοποιού. Ζητούσε επίσης ότι όλοι όσοι εργάζονταν σε αυτές τις προσωπικές σκηνές θα έπρεπε να είναι προσληφθέντες επαγγελματίες που η Lively θα ενέκρινε εκ των προτέρων και όχι «φίλοι» του παραγωγού ή του σκηνοθέτη.

Είπε επίσης ότι δεν θα γύριζε άλλες γυμνές σκηνές χωρίς να υπάρχει ένα SAG-compliant nudity rider – ένα έγγραφο που περιγράφει τις ιδιαιτερότητες της σκηνής. Οποιαδήποτε σκηνή γυριστεί χωρίς αυτό, είπε η Lively, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί χωρίς τη συγκατάθεση της νομικής της ομάδας.

Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμα του Baldoni διέψευσε τον ισχυρισμό της ότι δεν υπήρχε ντουμπλέρ γυμνού, υποστηρίζοντας ότι έλαβε έναν τέτοιο πολύ πριν γυριστούν οποιεσδήποτε προσωπικές σκηνές.

Σύμφωνα με το χρονολόγιο, ο Baldoni έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη συντονίστρια οικειότητας στις 5 Μαΐου 2023 με τις σημειώσεις του σχετικά με τις ερωτικές σκηνές, αφού συζήτησε μαζί της τα επίπεδα άνεσης της Lively.

Το έγγραφο ισχυριζόταν: «Ο Justin τονίζει ότι “ο τρόπος με τον οποίο αυτές θα γυριστούν και αυτό που θα προβληθεί θα είναι μια ”συνεργασία μεταξύ [Baldoni] και Blake”».

Μόλις λίγες ημέρες αργότερα, στις 8 Μαΐου, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστηρίζουν ότι η ομάδα της Lively έλαβε τον οδηγό γυμνού – ο οποίος χρησιμεύει ως επιβεβαίωση ότι η Lively και ο συντονιστής οικειότητας «συζήτησαν και ενέκριναν αμοιβαία τις σκηνές σεξ».

Η καταγγελία του Baldoni διέψευσε κάθε υπόνοια ότι η Lively γύρισε σκηνές χωρίς οδηγό γυμνού και ισχυρίστηκε ότι ποτέ δεν ζήτησε «κλειστό σκηνικό» κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων – αν και η παραγωγή τελικά συμφώνησε σε αυτό.

Ενώ οι σκηνές σεξ ήταν προγραμματισμένο να γυριστούν εκείνη την εβδομάδα, αναβλήθηκαν πολλές φορές λόγω ασθενειών και των επακόλουθων απεργιών και δεν γυρίστηκαν έως τον Ιανουάριο του 2024, προστίθεται στην καταγγελία.

Στις 12 Μαΐου, ο Baldoni και η Lively φέρεται στη συνέχεια να εργάστηκαν στο διαμέρισμά της, κάνοντας «τελικές αλλαγές στο σενάριο» πριν από την επίσημη έναρξη της παραγωγής στις 15 Μαΐου.

22 Μαΐου 2023 – Η Lively και ο Baldoni εκτελούν σκηνή φιλιού στο νοσοκομείο

Στη μήνυσή της, η Lively ισχυρίστηκε ότι υπήρξαν «ακατάλληλα, αυτοσχέδια» φιλιά στο πλατό, ενώ ο Baldoni φέρεται επίσης να μίλησε «συχνά για εθισμό στην πορνογραφία και σεξουαλικές συναντήσεις».

Σε μια συνάντηση στην οποία έθεσε 30 απαιτήσεις από τους συμπρωταγωνιστές της, η Lively έθεσε σαφή όρια όσον αφορά στα γυρίσματα των σκηνών σεξ και οικειότητας της ταινίας. Απαίτησε να υπάρχει συντονιστής οικειότητας ανά πάσα στιγμή σε κάθε σκηνή που αφορούσε τη Lively και τον Baldoni, προσθέτοντας ότι δεν θα έπρεπε να υπάρξουν άλλα «αυτοσχέδια» φιλιά.

«Κανένα δάγκωμα ή πιπίλισμα των χειλιών χωρίς τη συγκατάθεση [της Lively]», ανέφερε το έγγραφο.

Μια μεταγενέστερη απαίτηση ανέφερε ότι σε όλες τις σκηνές σεξ πρέπει να είναι παρών συντονιστής, καθώς και ένας «παρατηρητής» που έχει προεγκριθεί από τη Lively για να τις επιβλέπει. Ωστόσο, όσον αφορά στους ισχυρισμούς της για τα φιλιά, η καταγγελία του Baldoni ισχυρίστηκε αντιφατικά ότι «οποιοσδήποτε αυτοσχεδιασμός» στις σκηνές «έγινε από την ίδια τη Lively» και ότι όλα τα φιλιά ήταν σεναριακά γραμμένα.

Οι συμπρωταγωνιστές έπαιξαν μια σκηνή φιλιού στην οποία οι χαρακτήρες τους ενεπλάκησαν στο νοσοκομείο στις 22 Μαΐου και το στρατόπεδο του Baldoni επέμεινε ότι η Lively «ξεκίνησε» τα φιλιά σε εκείνη την περίπτωση. Το έγγραφο υποστήριξε: «Σε μια λήψη, τραβάει τον Baldoni κοντά της και τον φιλάει μία φορά- σε μια άλλη, δύο φορές. Η Lively καθόρισε τον αριθμό των φιλιών με βάση το τι θεωρούσε απαραίτητο για τη σκηνή».

Υποστηρίζεται ότι η Lively «αυτοσχεδίασε» τον αριθμό των φιλιών στη σκηνή, αλλά πρόσθεσε ότι το ίδιο το φιλί δεν ήταν σε καμία περίπτωση αυτοσχέδιο και περιλαμβανόταν στο σενάριο.

«Αν κανείς δεν έπρεπε να αυτοσχεδιάσει, ο Baldoni δεν θα μπορούσε να το γνωρίζει με βάση τις πράξεις της ίδιας της Lively», προστίθεται στην καταγγελία. «Η Lively απέδειξε, ξανά και ξανά, ότι αυτό ήταν ένα φυσιολογικό και αποδεκτό μέρος της κινηματογράφησης ρομαντικών σκηνών».

Το χρονοδιάγραμμα σημείωσε επίσης ότι ενώ δεν υπήρχε συντονιστής οικειότητας στο πλατό εκείνη την ημέρα, δεν απαιτείται για σκηνές όπου εμπλέκονται καθαρά φιλιά και δεν κινηματογραφείται άλλη οικειότητα ή γυμνό.

Η Lively και οι δικηγόροι της φέρεται να δήλωσαν ότι ήθελε συντονιστή οικειότητας παρόντα για τις σκηνές φιλιού, αλλά η ομάδα του Baldoni ισχυρίστηκε ότι αυτό δεν συνάδει με την πρακτική της βιομηχανίας, με έναν συντονιστή να προσέρχεται αποκλειστικά για «σκηνές προσομοίωσης σεξ και γυμνού».

Ο Baldoni αποκάλυψε επίσης στη νομική του καταγγελία πως η Lively έθεσε 30 απαιτήσεις από τους συμπρωταγωνιστές της στο «It Ends With Us» για να αντιμετωπίσει το υποτιθέμενο «εχθρικό εργασιακό περιβάλλον» του πλατό. Στη συνάντηση της 4ης Ιανουαρίου, η Lively ανέφερε τα προβλήματα που είχε με τον Baldoni και τον παραγωγό της σειράς Heath, σύμφωνα με την κατάθεση.

Όλοι οι παρευρισκόμενοι φέρονται να συμφώνησαν με τους 30 όρους που απαίτησε η ηθοποιός προκειμένου να αποφευχθεί περαιτέρω δυσφορία στο πλατό. Τα περισσότερα από τα σημεία που ανέφερε η Lively σχετίζονταν με το σεξ.

Το πρώτο αίτημα ήταν «να μην προβάλλονται πλέον γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών, συμπεριλαμβανομένης της συζύγου του παραγωγού» στη Lively ή στους υπαλλήλους της, σύμφωνα με την κατάθεση που έδωσαν στη δημοσιότητα οι New York Times.

Μια άλλη απαίτηση που προκάλεσε εντύπωση ήταν να σταματήσουν οι άνθρωποι στο πλατό να συζητούν για τον προηγούμενο «εθισμό του Baldoni και του Heath στην πορνογραφία» και την «έλλειψη κατανάλωσης πορνογραφίας» της Lively.

Η Lively υποστήριξε επίσης ότι κανείς δεν πρέπει να μιλάει για τη σεξουαλική τους ζωή, τα γεννητικά τους όργανα ή «προσωπικές φορές που δεν δόθηκε φυσική συναίνεση σε σεξουαλικές πράξεις, είτε ως θύτης είτε ως θύμα».

Η καταγγελία αποκάλυψε ότι η Lively είπε ότι κανένας δεν έπρεπε να αναφερθεί σε προηγούμενες καταγγελίες ανθρώπινου δυναμικού που είχαν γίνει εναντίον της WayFarer Studios, της οποίας ο Baldoni είναι συνιδρυτής. Επίσης, απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ρωτήσει την ίδια ή τον γυμναστή της για το βάρος της.

Για την ασφάλεια των ηθοποιών, ζητήθηκε από έναν «έμπειρο» παραγωγό να επιβλέπει το πλατό και συμφωνήθηκε ότι η Lively δεν θα δεχόταν «προσβλητικές» ή «εκδικητικές» αντιδράσεις επειδή ήθελε να θέσει σε εφαρμογή τις δικλείδες ασφαλείας.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα